Ланс.
Секс у душі, на ліжку, на балконі, на пляжі, на кухні і всюди, де я міг її трахнути.
Вона дозволяла робити з собою всі ті речі, про які я міг тільки мріяти.
Останній тиждень медового місяця почався з того, що Афіна захворіла. Соплі і кашель. На початку в неї була температура і боліло горло.
Вона навіть пустила сльозу, тому що гадала, що зруйнувала останній тиждень. І що я не торкаюсь її тому, що вона хвора.
Але ж я торкаюсь. Обіймаю і цілую. Притискаю до себе, коли вона засинає або лише готується до сну.
Я не знаю, чи то через мене, чи вона завжди була такою, але Афіну складно зупинити.
Вона хоче мене, мабуть, навіть більше, ніж я її.
Кожного разу каже, щоб я не зупинявся. І після сексу останні її слова — "Я люблю тебе".
Не можу сказати, що я не щасливий знову чути ці три слова.
Рідко коли можна почути комплімент від неї. Точніше, вона їх каже всім, але не мені.
Тому я роблю все, щоб задовольнити її, лише б почути в кінці її зізнання в любові, до якого я вже знову звик, ніби це моя молитва.
Афіна склалась клубочком біля мене, її голова лежить на моїх колінах, а я пригладжую її волосся, яке пахне трояндами.
Тепер ще й весь цей дім має її запах.
І я сподіваюся відчути його наступного разу, коли приїду сюди по справах.
Я пишу Рафаелю, що не можу розмовляти зараз, але він все одно дзвонить.
Дякувати Богу, Афіна не прокидається. Її сон дуже сильний, особливо коли потрібно прокидатися раніше, щоб потренуватися.
Тільки три перші дні хвороби вона не виходила з будинку, лише на балкон. Зараз, як би погано вона не почувалася, Афіна підривається з ліжка щоразу, щоб прийти на пляж швидше за мене.
Вона досі роздратована тим, що ні разу мене не перемогла.
З того дня я більше не кидав її на пісок. Радше після того, як вичищав її волосся від зайвого піску.
Тепер у нас нічия кожного разу, і через це вона скаженіє.
Телефон вібрує знову, попри те, що я вимкнув звук.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламана коханням
ChickLit№2 з циклу "Повсталі з мертвих." Афіна Мільєр - дівчина, яка бачить життя по-своєму. Вона й уявити не може, що справжнє перше кохання може так сильно руйнувати. І коли це відбувається, дороги назад немає. Ланс Фуеґо - права рука Капо, гарячий чолові...