OY VE YORUMLARI UNUTMAYIn KOVAKARIM SIZI BAK HEEE JDJXtjrj
Selamin helllöö 2019 kitabı tekrarr firarda jsjxjejesj
Evet benim bunu 2. Yayınlayışım olabilir Olabilir oyle seyler
Olabilir yani öyle şeyler çok güzel bir bölüm
Felaket dolu kitaba bomba gibi gireyim de etkilenin kitaba aşık olun daam mı ?
NEYSE İYI OKUMALAR SIZE.
~GİRİŞ~
23.10.2019
2019 belki Güneş için uyanış vaktiydi .
Herşey in farkına varılması, bütün sırların çözülmesi ve gerçekleri herkes 'in öğrenmesi
Güneş için uyanma vaktiydi 10 yaşındaki
Minik sevimli kızı o gece yol ortasında
Öldürüp yeni bir Güneş doğmuştu .23.10.2019 akşam saatleri Güneş ve ailesinin çalışan işçileri Durmuş un son günü olduğu için akşam yemeğini beraber yiyorlar dı.
Güneş Durmuş emmisini çok seviyordu Durmuş kendi kızına benzetirdi Güneşi hep Güneş ve ailesi köyde yaşıyorlardı Durmuş ile beraber hayvanlara bakarlar di.
Güneş için üzücüydü belkide Durmuş seviniyordu ailesine kavuşacağı için .
Durmuş'u hava limanına götürmek için hazırlandılar Güneş , Güneş in babası Yavuz Babannesi Zeynep Güneşin kardeşleri Eymen ve Zümra da bindiler.
Güneş ve Durmuş arkadayken diğerleri öndeydi kardeşinin biri 1 yaşında diğeri 7
Güneş yolda uyumuştu Güneşin babası Yavuz arabayı hızlı surüyordu.
Traktörün arkasında tam 7 römork ve içleri havuç doluydu.
Römorkların arkasında ışıkları çalışmıyor,
Yavuz süratle romork 'a çarptı işte o zaman başladı hayat tekrardan Güneş için 2. Hayatı başlamıştı .GÜNEŞİN ANLATIMI İLE
Uyuyordum uyandığımda gözlerimi açamadım gözlerim acıyordu hem de çok açamadım kapının kolunu aradım.
Kapıyı açtım ve yolda sürünerek arabanın arkasına gittim vücudum acıyordu her yerim sağ kolum oynamıyordu.
Gözlerimi yavaş yavaş acısa da açtım .
Arabaya gittim babamı uyandırmaya çalıştım uyanmadı sonra tokat attım uyandırdım .Arabanın diğer tarafına gittim sağ taraftan çarpmıştı araba yerde teker ve kenarı koyulup giden bir römork gördüm .
Baktığımda kardeşlerimin her yeri kandı
Bu dünyanın en kotü görüntüsüydü benim için yıkıldım dayanamadım arkaya gittim.Ve hıçkırarak bağirarak ağladım.
Allaha yakvardım o gün ölmem için
Bunu kaldırabileceğimi sanmıyordum çünkü bağırdım çok hemde birisi beni duysun diyeAğladım hıçkırıklarla susturamıyordum kendimi ağlarken "Allahım şurda canımı al ben dayanamam buna al şu canımı öleyim burda lütfen Allahım " dedim .
İçimdeki fırtına daha da şiddetleniyor ve artıyordu şimşekler çakıyor yağmur yağıyor ama dinmiyor du.
"Bense küçük bir kızım kanatları olmayan ama ucuruma aşık olan küçük bir kız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2019
RandomBen Güneş hayatım geceleri gibi karanlık olsa bile adım geceleri aydınlatmak için oluşan ay gibi