Amaya Dağkan'ın verdiği kağıdı alıp odadan çıktığında nelerin yazılı olduğunu merak edip elindeki kağıda baktı.
Sabah 5.00 da kalkıp çalışma odamı toplayıp beni uyandıracaksın.
6.00 da Sabah kahvemi içerim .
6.00 dan 7.30 'a kadar günlük işleri planlayacaksın .
Akşamdan özellikle belirttiğim görüşmeleri 8.00 itibariyle ayarlayacaksın .
Kahvaltı 9.00 da yenir.
9.30 casus birimimizle irtibata geçip onlardan alman gerekli bilgileri alacaksın .
11.00 da özel antrenmanım olur hazırlıkları yapmalısın.
13,30 öğle yemeği 19.00 Akşam yemeği .
Her gece saat 23.30 itibariyle günü değerlendirme ve yapılacakların listesini çıkarırken yanımda olacaksın.
Şahsi özel yemekler harici her davette sağ kolum olarak yanımda yer alırken ekibi organize edeceksin .
Toplantı, görüşmelere benimle katılacaksın .
Asayişi bozan kimse onlarla ilgilenecek özel durumlarda her gün normal durumlarda üç günde bir diğer ekiplerle görüşüp yaptıkları şeyler konusunda bilgi alacaksın.
Benim emirlerimi onlara ileteceksin .
Ayda bir ekip liderleriyle görüşme ayarlayacaksın .
Not: Ben ne istersen o olacak onu yapacaksın.Son cümleyi okurken Amaya'nın gözleri yuvalarından çıkacakmış gibi açıldı.
Kendi içine doğru her şeyi ben yaparken sen ne yapacaksın acaba ? Diye soru sorup kafasını hızla sanki biri duymuş gibi sağa sola salladı.Dağkan bir tarafa birde Hakanla uğraşıp onun saçma sapan istekleriyle ilğilenen Amaya için hayat hiçte kolay değildi .
Hakan Amaya'nın her hareketi eleştiriyor fikirlerini acımasızca dile getiriyordu.
Bu şekilde tam iki hafta geçti .Amaya tek başına casus birinin karargahına gittiğinde içerdeki görevliye
. Son gelişmeler ne?Görevli oldukça tedirgin görünüyordu
. Hakan yok mu ?. Yok .
. Onun burda olması gerek .
. Bana söyleyin .
. Kusura bakmayın ama bu iş sizi aşar .
Amaya iyiden iyiye kızmıştı sabırlı olmak buraya kadarmış deyip .. Beni neyin aşıp aşmayacağı seni bağlamaz .
Ne olduğu hakkında derhal bana bilgi verin aksi takdirde hiç hoşlanmayacağız şeyleri tetiklemiş olursun .
Deyip rüzgarı sert şekilde karargahın içinde estiren Amaya dikkatleri çekmeyi başarmıştı .
Benim kim olduğumu unutmuş olma ihtimalinizi yok sayıyorum .
Diye sert şekilde ifade edince adam yutkunarak. Efendim kuzeyden aldığımız bilgilere göre karanlık çadı elementerleri ortaya çıkıp bir köyü istila etmişler .
. Kaç elementlerden bahsediyoruz ?
. Üç olduğu söyleniyor .
. Pol ve ekibini bu konuda uyarın elde ettiğiniz her bilgiyi ilk elden duymak istiyorum .
Casuslarımız yapabilirlerse elementerlerin güçleri hakkında bilgi edinmeye çalışsınlar .. Emredersiniz efendim .
Ordan hızla çıkan Amaya eve doğru gitmek için araca doğru hamle yapıp son anda vazgeçti .
Çağırdığı rüzgarla havalanıp eve doğru yönümü çevirdi .
Bir an önce evde olmalıydı neyseki arabadan daha hızlı olduğu için çabuk gelmeyi başardı .Dağkan'ın odasına girecekken Hakan karşına çıkıp
. Erken gelmişsin bensiz başarabildiğini ümit ediyorum.. Seninle uğraşamam Hakan kendine bugünlük başka oyuncak bul .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasiLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...