3.Kapitola

15 3 5
                                    

Rozprávač : Ako Pete rástol na základnej škole mal 154 cm výšku a to len keď sa meral u doktorke . Zatiaľ je to len ďalekej budúcnosti 😃🫡 . Len teraz uvidíme čo Pete bude mať v 🧠 . Nech príbeh začne .

Pete Walker : ,,Aaa" ( mysli nová škola nové pravidla zas si niečo zoberiem do života ďalšie skúsenosti ) . Akurát príchadzam do triedy nový spolužiaci , viac chlapčenská trieda ako dievčenská 😅 len dve dievčatá ktoré neboli pre mňa aktraktivné , tak som zas začal rozmýšľal ako niekto kto bude zas len pri zmysloch 🧠 . Bude len škola a nič iné 🤨 ale škola bola veľká a boli aj iné poschodia kde sa dalo pozerať na niečo pekné 😅 bol som špekulant . To bolo všetko asi len 😄 tam som ešte nemal šancu bodovať 😁.

Soňa Walker : Ako bolo novej škole !!
Dáko to vydržiš nebol 4 roky štúdia to dáš !! Veď potom začne riadny život ako robotník .

Pete Walker : Áno jedine čo na škole je fajn že je posilka ale tam keď budem môcť do 18 rokov zatiaľ budem makať z vlastnou váhou.

Rozprávač : Prešli 2 roky strednej školy a z Pete sa pomaly stáva dospelý chlapec , akurát mali telesnú výchovu a povedal učiteľovi či môže si už zacvičiť už má pred osemnástkou a či nejaké činky začať dvíhať 😉💪🏻 .

Pete Walker : Pán učiteľ môžme ísť do školskej posilňovne ? ,, učiteľ no dobre ale dávate si pozor každý nechcem počuť plač a krik !! " Ja som mu povedal že potrebujem nejakú kondíciu aj kvôli dievčatám aby videli že na sebe makám 👌🏻 keď sa staráš o svoje telo tak niektoré ich to priťahuje 😏 zas niektoré niečo iné chcú aby mali chlapci ..... to vám nebudem hovoriť viete pán učiteľ ja mám rád také dievčatá nejde mi ako o krásu ani či je chudá alebo pri tele 🤔 mne ide o to či bude mať dobrú dušu 😏 lebo tak poznám či bude mať o mňa záujem 🙂 . Sebavedomá a prioritná také dievča bude lepšie sa obracať v živote najde si rýchlo prácu , kariérne ju budem podporovať , v domácnosti jej budem tiež pomáhať aby nebola sama na to , budem ju ľúbiť vášnivo 😊 dám jej tak veľa že bude sa mať ako v paláci ( to som povedal tak že nič jej nebude chýbať ) tak pán učiteľ toto sú predstavy budúcej ženy a dúfam že ju stretnem nech vidí aký som že žiadna pretvárka budem sám sebou .

Rozprávač : Pete vedel dopredu že v tom roku 2012 až do 2014 sa inak správuju dievčatá neboli tak povrchné , zbesilé neviem ako mám vysvetliť aby som ich neurazil 😞 . Každý má svoje pudy 😄 .

Akože škola ktorú Pete naštevoval

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Akože škola ktorú Pete naštevoval . Niečo o sebe hovorí je to aj pravda tak to čo opisuje je jeho 🧠 . Ten to svet nás tlačí dopredu a potom sa nevedia správať niektorí ľudia 😅 preto je lepšie niekedy byť ticho ako povedať niečo odveci 😁.

Pete Walker : Keď dokončím školu tak chcem hneď pracovať zarábať si na seba a na svoje potreby chcem byť lepší ako sú ostatný ľudia na okolo to človeka robí lepšieho . Lebo ak máte peniaze tak máte aj dievčatá 😁 škoda ale je to tak peniaze hýbu svetom . Nie ktoré sú také na peniaze založené 🤨 určite majú radi peniaze ale majú radi aj chlapskú dušu musí byť silná 🙂.

Ďakujema že radi čítate moje príbehy dajte koment alebo hlas budem vďačný 👌🏻 len ak budete robiť kritiku tak miernite sa . Skúste normálne napísať to zaberie .

Príbeh o vojakovi čo sa chcel stať nesmrteľným { pozastavené } Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora