Geçiş kapısında Amaya'nın ekibi toplandı
. Önce gözlemliyoruz hemen saldırıya geçmeyin .
Nazan Burak'la birliktesin işler ters giderse geri çekileceksiniz .
Berk arkamda konumlan zor durumda ekibi ordan çıkarman gerekecek .
Şimdi beni iyi dinleyin ne olursa olsun kimse emrime uymamazlık yapmayacak .. Patron sensin ufaklık .
Burak'ın sözlerine karşılık vermeyen Amaya kapıyı açtı.Köyün yakınlarına geldiklerinde etrafta kimseler yoktu .
. Burası çok ıssız .. Evet Nazan köye sızmalıyız görülmemeye dikkat edelim .
Köyün kapısındaki iki karanlık cadıyı farkeden Berk .
. Kapıda karanlık cadılar var .Berki'n gösterdiği yöne bakan Amaya fısıltıyla
. Nazan zamanı dondur.dedi.
Nazan zamanı doldurduğunda hızla cadıları geçen ekip köye giriş yaptı.
İçerde tek bir köylü yoktu sessizlik rahatsız ediciydi.
. Kimse yok ?. Burak boş yere iki nöbetçi dikmeyecekler ya !
. Nazan haklı gözünüz açık olsun .
Köy yolunda gizlenerek yol alan ekip köyün kahvehanesine yaklaştıklarında .
Amaya duyduğu sesle ekibe işaret yapıp sessiz olmalarını istedi.
Çağırdığı rüzgara fısıltıyla , bana onların sesini ulaştır .
Rüzgar anladığını ifade eder gibi Amaya'nın saçlarında dolanıp süzülerek havaya karıştı .. Kastin , misafirlerimiz var oldukça yakında .
. Kaç kişiler ?
. Dört elementer .
. Eza onları karşıla .
. Emredersin patron .
Amaya duyduğu seslerle arkadaşlarına dönüp
. Bizi farkettiler biri bizim için geliyor .
Dikkatli olun güçlerini bilmiyoruz zor durumda kalana kadar elementer gücünüz süpriz olsun .Amaya derin aldığı soluğu bırakırken eli bileğindeki hançerlere gitti .
Aslına rücu etsin bu iki silah . Umarım doğru söylemişimdir .
Silahlar normal boyutuna geldiğinde gülümseyerek hançerleri eline aldı .Gökyüzünde duran siyah kıyafetleri olan kızıl saçlı siyah gözlü kız .
. Benden kaçamazsınız diyerek gücüyle herkesi saklandıkları yerden dışarıya çıkarttı .Zayıf, kırmızı mor karışımlı saçları olan yirmili yaşlardaki çocuk gülerek
. Bende eğlenceye katılmak istiyorum . Dediğinde .. Nazan şu papağan senin .
Nazan çocuğa doğru ilerlerken Amaya Burak 'ı havaya kaldırdı .
Burak ne yapacağını biliyordu.
Berk'le Amaya onları izliyordu fakat Onları izleyen Amaya'nın da dikkatini çekmiş olan bir kişi daha vardı.
Zeytin karası gözlerle inanılmaz derecede yakışıklıydı.
Amayanın bakışları çocuğa takıldığında Çocuk Amaya'yı göz hapsine almış gibiydi .Burak yere düşeceği sırada Amaya rüzgarı Burak'ın dengesini koruyacak derecede durgunlaştırdı.
. Burak Nesneleri hareket ettiriyor .
Çok fazla düşünüyorsun kontrolü bedenine ver.. Demesi kolay ufaklık .
Berke bakış atan Amaya
. Berk sağını solunu iyi kullanıyor dikkatini dağıt .
Burak böbreğine çalışsın sol böbreğini korumaya alıyor belliki sıkıntısı var
Dikkatli ol ölümcül darbeden önce kendini yanıma ışınla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...