•
Hislerimi sözlerle ifade edemiyorum..Hafifçe esen güzel rüzgarla;
Seninle birlikte dinlediğimiz,
O şarkının sözleri gibi
•"Bebeğim, uyanmalısın"
Uykuyla uyanıklık arasında araftayken duyduğum sesle gözlerimi açmıştım.Jungkook dudaklarıma kondurduğu minik bir öpücükle uyanmamı söylüyordu.Daha uykumdan tam anlamıyla uyanamamışken yarı kapalı gözlerimle ona baktım.
"Tek bir öpücükle olmaz ama,hissetmedim bile." dedim mızmızlık yaparken.
Dudaklarını büzülen dudaklarıma bastırdığında anında karşılık verdim.Birkaç dakikalık öpüşmemizden sonra nefes almak amacıyla geri çekildim.Utandığım için örtüyü kafama kadar çekmiştim.
"Benim tatlı utangaç sevgilim."
"Ya Jungkook!Yapmasana!" tatlı bir kızgınlıkla beni daha çok utandırmasına karşın onu azarladım.
Jungkook beni eski günlerdeki gibi gıdıklamaya başladığında gülmeye başladım.Her bir tarafımdan gıdıklandığımı biliyordu,bunu kullanıyordu sürekli.
"Ya-Yapma Jungkook " diyerek gülmeye ve kendimce yatakta kıvranmaya başladığım halde beni bırakmıyordu,aksine daha çok gıdıklıyordu.
Sonunda gıdıklamayı bıraktığında yataktan kalkabilmiştim.Yumruklarımı acıtmayacak şekilde göğsüne atarken Jungkook kalbini tuttu.
"Ah,acıyor"
Endişeyle ona baktım.Bir yerini mi acıtmıştım?
"Ne oldu Jungkook?Beren acıyor?Özür dilerim acıttım mı?"
Sırıtarak bana baktı.
"Kalbim acıyor,sana çok aşık olduğum için." dedi ve elimi tutarak kalbinin üstüne koydu.
"Bak,senin için atıyor."
Yüzümü buruşturdum "3/C'den Jungkook musun sen ya." bunları söylerken kalbim bana ihanet ediyordu resmen.
Elini kalbime koydu.
"Kalbin pek öyle söylemiyor sanki ha?"
"Kalbimin bir önemi yok."
"Önemli olan kalbinin ne hissettiği."
"Kalbim sana aşık,senin için atıyor."
"Demek benim için atıyor ha?Gel kalbinin ritmini bozalım."
Dedikleri üzerine "Bozuk zaten." diyemeden dudaklarıma yapılmıştı.
Sonrası ise tüm gün evi süsleyen zevk dolu çığlıklarımla devam etmişti.
🎀
Love Whisper-Gfriend
-kitsch
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love You
FanfictionBeklediğim gecelerin aksine uyuyamadığım geceler yıldızlarla doluydu Friends to lovers Seme Kook Uke Tae