(Dajmy że są w 1 liceum w WWA)
•~Pov: Santia~•
Cóż... Niestety to pierwszy dzień w mojej nowej szkole... Zapytacie czemu niestety? Bo dosłownie tydzień temu się wprowadziłam z rodzicami i bratem do Warszawy. Ale co poradzę? Nie będę płakać nad rozlanym mlekiem przecież xd. No, jest 23⁴⁰ jutro jest mój pierwszy dzień w nowej szkole, a mi zachciało się oglądać live jelly frucika...
•••2 września•••
Jest 5⁰⁰ ja dopiero wstałam, poszłam się umyć zrobić skin care i ubrałam to:
I ułożyłam sobie tak włosy:
Uznałam, że skoro nowy rok nowa ja to będę się ubierać bardziej Basic.
Po drodze spotkałam bardzo fajną dziewczynę. Też blondi. Miała na imię Elizka, jej mama występowała w "Królewe życia"
No... Do szłyśmy do budynku szkoły i kierowaliśmy się do sali w której będzie rozpoczęcie. Wszystko było git do póki nie musiałam wejść w odpowiednim momencie i się przedstawić. Także czekałam przez salą.
•W sali•
•~Pov: Elizka~•
-Dzień dobry- Krzyknęła nauczycielka pani Asia
-Dzień dobry- odpowiedzieliśmy klsowo, krótko i na temat, ponieważ pani Asia tak lubiła.
-Dzisiaj do waszej klasy przyjdzie nowa osoba!
Santio wejdź- wydarła się•~Pov: Santia~•
Nadszedł ten moment, wejście do klasy i przedstawienie się...-dzień dobry- Weszłam, już nie było odwrotu. stanęłam na środku klasy i zaczęłam- Nazywam się Santia Kozłowska, nie Santia to nie przezwisko tylko imię- Lekko się wszyscy zaśmialiśmy- mam 17 lat (tak wiem że w realu ma 15-aut), interesuje się muzyką, lubię szkicować, i uwielbiam balet.
(Żeby nie znudzać każdy się przedstawił wszyscy wszystko ustalili co ma być w nowym roku szkolnym, o mówili wszystkie zasady itd.)
•••Dom Santiago•••
Jest 20⁴⁶ a ja e tym momencie zamierzam iść spać. Ten dzień mnie tak wymęczył, psychicznie i fizycznie że to szok, zapomniałam dodać że po rozpoczęciu miałam balet także no zamierzam iść spać muszę się wyspać.
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
HEJKA nowa książka o shipie sanbor mam nadzieję że kogoś zachęci a w dzisiejszej części mieliśmy 300 słów (bez tego po Emoji 💋) no jeżeli ktoś chce więcej o Sanborze to zapraszam do Julcii Jula884 noo to tyle bajo kochani idę spać (tak wiem jak to wstawiam jest 5 rano) (tak dopiero teraz mam zamiar iść spać) (mam okres) (jest git 👍🏼) (nie jest) (chce i się rzygać) (lovki) (kc wass) Btw czaicie że po 💋 jest 402 słów czyli 102 poza hist!
CZYTASZ
Czy aby na pewno? // SANBOR
Teen FictionHejka to moja kolejna opowieść. Tym razem o Sanborze, mam nadzieję że wiem się spodoba 💋