Bana ait olan herşeyi alıb,çıkmışdım odadan.Aslında bana ait olan tek şey kiyafetlerdi.Bu yüzden onları almak da çok zamanımı almamışdı.
Aşağıya endiğimde Jeon ve babasını görmemle bir adım geri çekilmişdim.Ne ara gelmişdiki bu? Ah doğru ya o bir vampir.
Ne konuşuyorlar acaba?..Umursamadan merdivenleri enib,onların yanına gelmişdim.Babası bana histerik bir gülümseme sunmuş ve hemen kayb olmuşdu ortadan.
"Nereye gitdi ki şimdi bu?"
"Gidelim hadi"
Az önce dediğimi umursamadan kapıya doğru yürümüşdü..
Evden çıkdığımızda Jeon durub ve bana bakmışdı..ona "ne var" bakışı atdığım da,
"Şehirin yolu fazla uzak ve senin gide bileceğini sanmıyorum.Bu yüzden seni şimdi kucağıma alacağım ve gideceğiz tamam mı?"
"Senin gideceğin yolu bende gideceğim.Ha kucakda, ha yerde.Ne fark eder ki?"
Gözlerini yukarı kaldırıb sabır dilercesine bakıyordu adeta.Daha sonra bana bakıb,
"Senin hızınla benim hızım bir değil"
"Ne yani?"
"Çok soru sorma ve hadi gel"
Biran önce evime gitmek isdediğim için çok uzatmamaya karar verib,ve beni kucağına almasına izin vermişdim.
"Tamam.Şimdi sıkı tutun çunki düşündüğünden daha hızlı gideceğiz"
"Hm hm"
Birden hızlanmağa başladığında çığlığı basmışdım.Bu hız neydi böyle?
"Heyyy biraz yavaşlaa"
"Gerek yok çunki geldik"
"Ne çabuk geldik?!"
"Geldiğin hıza bağlı.Bir uçak,ve ya bir arabadan daha hızlıyım"
"Anladım..bu arada teşekkür ederim beni..bıraktığın için"
"Tamam.Şimdi in "
"Ah çok özür dilerim"
Kucağından enib evime doğru yürümeğe başlamış,ve bir anda durmuşdum.Arkamı dönüb,
"Hey sen benim evimi nerden biliyor-"
Dememe kalmadan gitmişdi..
Bende evimin anahtarını,kapımın önündeki kurumuş gül saksısının altından alıb,açmış ve eve girmişdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Love/Jikook
VampireVampir Jeon Jungkook insanlar'dan intikam almak isterken aşık olduğu melez(insan) Park Jimin.. Seme-Kook Uke-Min