O čtyři dny později
Kiara pov
Dneska je to tady dneska si mám vzít Aemonda. Je fajn hlavně jako kamarád ale co mě děsí ze všeho nejvíc je to že přijde druhá polovina rodiny. A nemyslím té mé ale jeho.
Aemond pov
Neumím si představit jak tak milá, chytrá a krásná dívka jako Kiara může být mojí ženou ale fakt je se netěším až Aegon bude mít nějaké narážky ve smyslu ty si ji nezasloužíš nebo půjčíš mi jí někdy na večer. Celý Aegon.
Kiara pov
Otec domluvil že svatba bude sice v Targerienském stylu ale budeme na sobě mít klasické Valoerské oblečení. Tudíž oblečení v barvě našich očí. ,, Je to v pořádku princezno" vytrhla mě z myšlení služebná. ,, Ano děkuju Ewo" poděkovala jsem jí když mě nasoukala do nebesky modrých šatů. ,, Moc ti to sluší Kiaro". Otočila jsem se. Matka se na mě koukala s velmi pyšným výrazem. Vlasy jsem měla rozpuštěné přičemž jsem měla dva malé copy od předu spletené do jednoho v zadu.
,, Děkuju mami jen mám trochu strach" přiznala jsem pravdu. Matčin pohled se změnil. Z pyšného na soucitný. ,, Znám to ale bude to fajn věř mi" přistoupila jsem k ní a objala ji. Nevím jak dlouho jsme tam stáli ale bylo to úžasné přeci jenom nevím kdy se s nimi zase uvidím protože hned po obřadu objíždějí. ,, Princezno za chvíli je obřad". Otočili jsme hlavy na jinou služebnou. ,, Ano hned tam budeme" ujistila ji matka. Věnovala mi svůj známý úsměv ,, pojď tvůj ženich čeká". Řekla mi to tak ledabylým tónem že to snad není možné.
Matka a otec byli už v trůním sále kde jsme se měli s Aemondem vzít. Mé myšlenky přerušilo otevírání dveří přede mnou. ,, Princezna Kiara z rodu Valoerů, budoucí královna východu a lady z Roylu". Při této řeči jsem vešla do uličky kterou jsem měla udělanou mezi lidmi. Teprve až jsem byla na konci tak jsem uviděla Aemonda. Stál tam v tmavě šedém oblečení. Koukal se na mě takovým hladovým pohledem. Došla jsem k němu a s úsměvem jsem se naproti němu postavila. Muž který nás oddával nám podal číši s červeným vínem. Když jsme se oba napili otočili jsme se k lidu. Až teprve teď jsem si všimla mladé ženy a vedle ní staršího muže. Oba měli stříbřité vlasy jako Aemond a oba nás taky propalovaly pohledem.
Žena měla na klíně malého chlapce z kaštanově hnedými vlasy. A vedle muže seděli dva další chlapci se stejně barevnými vlasy ale byly starší.
Prošli jsme opět tou stejnou uličkou
mezi lidmi ven ze sálu. Šli jsme před baštu kde na nás čekal železný otevřený kočár. Jako první jsem nastoupila já a pak Aemond. Vyjeli jsme . ,, Ať žije princ Aemond a princezna Kiara" ,, ať žije princ" takovéto věci jsem začala slýchat hned jak jsme vyjeli z poza hradeb.
,, Aaaaaa" zařvalo hned několik lidí když se podívali nahoru. Logicky jsme se tam podívali taky a přijde mi že jsme byly i jediní kdo neřval. Byly tam draci. Nejen Vhagar a Dionn ale i jiní. Kromě Sunfire a Dreamfire jsem tam žádného nepoznávala. Aemond ale zřejmě ano a znechuceně sklopil zrak. Za to já jsem na nich visela pohledem.
Obzvláště na jednom. Lidé na nás házeli bílé, růžové či žluté kvítky. Stejně tak dračí jezdci kteří létali nad námi. Konečně jsem zjistila kdo na nich sedí. Ona žena, muž a ti chlapci. Můj pohled se setkal s oříškovíma očima jednoho z nich. S tím který létal na onom drakovi na kterém jsem tak moc visela pohledem. Uhla jsem očima. Minimálně hodinu jsme jeli. Nebavilo mě to buďme k sobě upřímní . Mé oči ale někdy běhali k obloze. Konečně jsme zpět v Baště. ,,Kiaro" ohlédla jsem se kdo na mě volá. Aegon. ,, Co potřebuješ Aegone" procedil skrz zuby Aemond a trochu mě schoval za sebe. ,, Jen že jestli by se Kia nudila jsem volnej".
Ušklíbl se. Tak to si posral. Můj obličej se stal nedobytným. Rychle jsem vzala Aemondovi dýku z poza opasku. ,, Tak hele nejsem Kia" dala jsem mu dýku ke krku ,, minimálně ne pro tebe" zavrčela jsem. Aegona to zřejmě vystrašilo. Dýku jsem vrátila zpět Aemondovi a šli jsme do hodovního sálu.Vím že Targeryeni mají fialové oči ale bylo by to dost divný nemyslíte
♥️🖤Jak říkám pořád doufám že se vám kapitola líbila
(Pan tajný bude odhalen brzy slibuju)
ČTEŠ
Zelená v barvách černé (House of the Dragon)
ФанфикKiara Valore je princezna z východu ale také obávaná a velmi nebezpečná válečnice která se svým stříbřitým drakem vyhrává stovky menších i větších bitev jenže kvůli schilující se válce v západozemí se přiženila do rodu Targeryenů za Aemonda "jednook...