Část 6

766 7 2
                                    

Spolkne drzou poznámku a vydrží být ticho. „Dobrou chuť kurvičko," popřeju jí. „Děkuji pane, dobrou chuť i vám," odpoví a dáme se do jídla. Je tak rozkošná, jak se kroutí, snaží se nepočůrat. Tváře jí červenají, mělce oddechuje. Ale fakt, že je kundou napíchlá na dildo a že je přivázaná k židli jí dost omezuje její snahu jíst rychle. Tím, že se nad talíř nemůže nahnout, provazy kolem hrudníku a prsou ji nepustí, musí si dávat pozor, ať se nepokydá jídlem. Špagety se ukázaly jako výborná volba, gratuluju si v duchu.

Při jídle si povídáme, jak zvrhle, tak i obyčejně, co její studia, jaký směr ji nejvíc baví a podobně. Nakonec začne znovu žadonit: „Já už to nevydržím, pusťte mě na záchod, nebo se tu počůrám". „Ty děvko zkurvená, na slovo čůrat úplně zapoměň, takový kurvy jako ty chčijou." „Pane prosím, já tak potřebuju chcát. To velký dildo mi tak tlačí na močák." Škemrá, žadoní, mělce oddechuje. Nakonec přestane, celá zrudne v obličeji a je zřetelně slyšet, jak z ní unikají první pramínky moči a kapou na zem. Kapání se rychle změní v celý proud, teče jí po stehnech, po nohách, na zemi pod ní se dělá veliká louže jejích chcanek. V obličeji je úžasně vidět, jak se jí stud mísí s úlevou. A vzrušením, ještě pořád čůrá a přitom se znovu ojíždí o dildo jak jen jí to provazy dovolí.

Neskutečná čubka, bosé chodidla v louži chcanek, mokré nohy, celý zadek. A pořád se napichuje, nedokáže přestat. Přísně na ní pohlédnu. „Co se právě stalo, děvko?" „Já.. Pane, promiňte. Já.. Já to nevydržela. Já jsem se počůrala." Okamžitě jí přistane facka. „Cože jsi se, ty špinavý prase?" „Já se pochcala pane. Sedím tu ve svých chcankách pane. Jsem špinavá pochcaná děvka, pane," vyráží ze sebe mezi vzrušenými vzdechy.

Dám jí ještě dvě facky, pak ji co nejrychleji odvážu od židle. Chytnu ji za vlasy a tahem ji donutím si stoupnout. Jen hlesne, jak jí z roztažené kundy vyjede dildo. Odkopnu židli stranou a sklopím jí hlavu, ať kouká pod sebe na podlahu. „Vidíš ten svinčík, děvko?" Stydlivě přikývne. Tahem za vlasy ji přinutím jít na všechny čtyři, rukama přímo do její loužičky. A nepřestávám a tlačím jí hlavu níž a níž. Snaží se klást odpor, ale nemá šanci a za chvíli už má své kozy ve chcankách. Ještě zatlačím, až naklopí hlavu ke straně, celou jednou půlkou obličeje má v kaluži, přivírá oči, pusu drží sevřenou, výraz odporu ve tváři. Pustím její vlasy a ty se hned taky svezou do kaluže. Stoupnu si, jednou nohou jí šlápnu na obličej a držím ji tak pořád ve stejné poloze. Netlačím moc, ale dost na to aby nemohla ucuknout.

„Ani se nehni, rozumíš?" „Ano pane," procedí přes zavřenou pusu. Z rohu místnosti přinesu nádobu, do které předtím odmítla močit a postavím jí vedle kaluže na podlaze.

„To si uklidíš, tvý chcanky patří do téhle mísy," oznámím jí a pokračuju, „vyždímej si sem vlasy, máš je celé nasáklé chcankama" Zvedne hlavu ze země, klekne si k míse a začne do ní ždímat své vlasy. „Znovu!" přikážu. Vidím na ní, jak se přemáhá, ale nakonec dá dlaně opět na zem, nahne se nad podlahu a namočí si znovu celé vlasy. Pak jde opět do kleku k míse a vyždíme si je. „Pokračuj, dokud nebude podlaha pořádně vytřená," rozkážu. „Ano, pane," procedí přes stažené rty. Chvíli se kochám, má opravdu úžasné tělo. Nejvíc mě teď ale dostává její obličej. To ponížení co se jí v něm zračí. A přitom je na ní vidět i jak ji to celé vzrušuje. Podřepnu si za ní a vždy, když si klekne, aby vytírala podlahu vlasama, jí zajedu prsty do rozkroku. Mnu poštěváček, nebo zasunu pár prstů dovnitř. Je tak vlhká. Netrvá to dlouho a už zase polohlasně vzdychá.

Po chvíli uznám, že už podlaha takhle víc vytřít nepůjde. Když je zrovna v kleku u mísy, po tom co doždíme své vlasy, chytnu ji zezadu za obojek. „Zůstaň," zašeptám jí do ucha. Sáhnu po vodítku a připnu jí ho. Taky do ruky vezmu kožená pouta. „Pojď ty špinavá děvko," vyzvu jí a vedu si jí ven na dvůr.

Tam s ní dojdu až pod jeden ze stromů a nechám ji ať si stoupne. Pod právě tenhle strom jsem ji nezavedl náhodou, přes jednu větev je uvázaný provaz. „Nastav ruce," zazní můj povel. Sepne ruce k sobě a dá je před sebe. Nasadím na ně pouta, zvednu jí ruce nahoru a připnu jí je k provazu visícímu z větve stromu. „Rozkroč se, děvko." Poslušně roztáhne nohy a bez hnutí čeká.

Kousek poodejdu ke kohoutu ve zdi, ke kterému je připojená zahradní hadice. Část jí odmotám z držáku na zdi, pustím vodu a namířím ji přímo na ní. Nejdřív menším proudem opláchnu její hlavu, důkladně jí umyju vlasy, obličej. Pak se proudem vody zaměřím o něco níž a přepnu na silnější proud. Nejprve tekla voda krásně vyhřátá z hadice, ale teď už jí nahrazuje studenější. Proudem vody jí masíruju prsa, její ztvrdlé bradavky, pěkně ze všech stran. Pak směřuju po bříšku dolů, po bocích, jejímu rozkroku se zatím vyhnu. Opláchnu nohy, znovu se vrátím na prsa, tentokrát zapínám ten nejprudší, téměř až řezavý proud a důkladně se věnuju každému místu jejích prsou, nevynechám ani stojící bradavky. Mírně snížím intenzitu a konečně se začnu důkladně věnovat její kundě. „Musíme ti tu pochcanou kundu řádně vyčistit, že ano?" ptám se. „Ano pane, děkuji že čistíte svou špinavou děvku," zasténá v odpověď. Voda dopadající na její rozkrok ji zase donutí tiše sténat. Nohy pod ní podklesávají tak, že občas jen visí v poutech.

„Otoč se," přikážu a ona se ke mně obrátí zády.

Umyju jí záda, samozřejmě se proudem zaměřím i na její zadek a nevynechám jediné místo. Teď už teče voda celkem studená, má husí kůži. Jdu vypnout vodu a z lehátka u bazénu vezmu velikou, měkoučkou bílou osušku a ručník. Nejdřív ji celou ručníkem osuším, včetně vlasů, potom ji zabalím do osušky a přivinu se zezadu k ní, líbám ji na krk, rukou tisknu zadek a druhou jí po bocích stoupám výš, až na prsa. I přes osušku cítím její stojící bradavky.

Pak ji obejdu, stoupnu si před ní a obejmu ji. Za chvíli už jsme v divokém polibku, naše jazyky se proplétají, jednou rukou si ji pevně tisknu k sobě, druhá pomalu stoupá po vnitřní straně jejího stehna. Ani studená voda nezchladila její horký rozkrok. A i přesto, že jsem ho před chviličkou otřel ručníkem do sucha, je zase mokrý. Jemně jí dráždím, nejprve jen z vnějšku, přejíždím po poštěváčku, potom zasunu dva prsty dovnitř a začnu jimi pomalu hýbat. Užívám si její reakci, její líbání se zintenzivní, stane se dravějším, chtivějším. A já odpovídám vsunutím třetího prstu do její kundy. Cítím jak mi pevně obepíná prsty, zatímco jí dělám rychleji a stále hruběji. Stále se při tom líbáme, ona mi do polibku slastně vzdychá. Cítím, že je těsně před orgasmem.

Zmírním intenzitu, udržuju ji jen těsně na hraně. Pak ji přestanu líbat a zatímco ji nechám z mých prstů slízávat její šťávy, říkám: „Ty už by ses tak děsně chtěla udělat, viď sviňko?" „Už to tolik moc potřebuju, můj pane," odpoví zastřeným hlasem. „Ještě ti to ale nedovolím. Musíš po sobě douklidit ten svinčík v kuchyni," říkám, zatímco jí sundávám pouta. „Jdi tam umýt a vytřít podlahu, tentokrát už pořádně. Kde jsou věci na úklid víš. A smíš teď po dobu úklidu chodit normálně." „Děkuji pane," odpoví.

Spolu se vydáme zpět do domu. Ještě než začne, vyndám z šuplíku venušiny kuličky. A strčím jí je do kundy. „Ať se ti příjemněji vytírají ty tvé chcanky. Ale nezapomeň, že udělat se nesmíš." „Děkuji pane. Nebojte, vím, že orgasmus nemám povolený." „A až budeš hotová, čekám tě ve své ložnici."

Nová čubkaKde žijí příběhy. Začni objevovat