Lexi Moor
Néhány éve álmodni se mertem volna arról, hogy mérnök leszek, ehhez képest most van a diplomaosztóm, és holnap írom alá a szerződést, amellyel a legnagyobb vágyam teljesülni fog. Még az idény megkezdése előtt találkozni fogok Landoval, hogy kicsit megismerjük egymást, elvégre együtt fogunk dolgozni és nem ártana, ha jól kijönnénk egymással. Biztos vagyok benne, hogy ezzel nem lesz baj, nagyon kedves és segítőkész Zak leírása szerint. De ez a jövő, most meg kell ünnepelnem a diplomámat.
...
A találkozás Norrisszal nem volt zökkenőmentes. Kezdjük azzal, hogy három perc késés miatt egy húsz perces hegyi beszédet tartott a pontosságról. Ez még nem lett volna annyira gáz, ha nem köt belém minden második mondatával. Még szerencse, hogy csak egy kávézást beszéltünk meg, ennyi elég volt belőle egyszerre, még lesz vele bőven elég időm az elkövetkezendő években. Meg különben is semmit nem pakoltam még össze, pedig holnap délután indul a gépünk Bahreinbe, ahol megkezdődnek a tesztelések. Idén jobbnak ígérkezik a kocsi a tavalyinál, remélem, végre elindulunk a csúcs felé. A pakolással hamar meglettem volna, ha nem kellett volna az egész ruhahalmazt feltúrni, mivel olyan ügyes vagyok, hogy házon belül elhagytam az útlevelemet. Ami lássuk be, nem hátrány, amikor az ember repülni megy, sőt erősen ajánlott a megléte. Egy óra és rengeteg káromkodás után meglett a keresett tárgy és pakolhattam vissza mindent, de ez legalább nem került sok időbe. Ezek után már csak egy virslit sütöttem vacsorára, és utána eltettem magamat holnapra. Még szerencse, hogy nem egy nagyon hosszú út, mivel még soha nem utaztam hat óránál többet repülővel, mondjuk ebben a hat órában volt egy kétórás átszállás. A reptérre igyekeztem időben kiérni, elvégre nagyon kínos lenne az első utazásomról a csapattal elkésni, így a megbeszélt időpont előtt félórával kiértem.
-Nahát, most nem hogy időben jöttél, de még hamarabb is itt vagy. Ezt felváltva fogod csinálni, Egyszer éppen, hogy becsúszol, máskor pedig itt vagy idő előtt.
-Te csak velem vagy ilyen szemét, vagy másokkal is?
-Nem vagyok szemét, én csak tényeket mondok, és megpróbálom kitalálni a jövőt.
-Akkor, ha nem a „tényeket mondanád, és a jövőt találgatnád"-mondtam idézőjelesen-, akkor lehet a csajozás is jobban menne, nem? Elvégre van egy rahedli pénzed, még sincs barátnőd.
-Még hogy én vagyok a paraszt, legalább nem sértegettelek azzal, hogy nincs pasid, mert nyilvánvaló, hogy nincs!
-Még mielőtt szétszeditek egymást közölném, hogy ez nem lesz jó a közös munkához. Javasolnám a kibékülést a magatok és a csapat érdekében.-szólt közbe Zak.
-Majd meglátjuk, mit tehetünk az ügyben.-mondta Lando duzzogva, és el is viharzott.
-Ugye ő magángéppel megy?-kérdezem az előttem állót.
-Azzal megy, de nem lehettek örökre rosszban, ha miattad nem tud úgy teljesíteni ahogy a csapat szeretné, akkor ki kell rúgnunk téged. Ezt nem szeretném, elvégre a mi növendékünk vagy akárcsak Ő.
-Persze ez érthető, megpróbálom javítani a kapcsolatunkat, de annyira bunkó volt már az első találkozásnál.
-Gondoltam, hogy nem lesz sétagalopp, elvégre nemrég hagyta el a barátnője egy másik férfiért.-Ó basszus akkor ezért kapta fel a vizet ennyire az előbbi beszólásomért.
-Megcsalták?
-Úgy is mondhatjuk.
-Ettől függetlenül nem kell tahónak lennie, ne rajtam töltse ki a haragját.
YOU ARE READING
Szükség Törvényt Bont
Romance2018.07.01. A dátum, ami megváltoztatta az egész életemet, avagy a nap, amikor először beléptem a McLaren F1 Team központjába. Lexi Moor vagyok és 16 évesen a McLaren korai karrier lehetőségére jelentkeztem az álmom eléréséért, ami a Forma 1-ben val...