Sessizliği bölen Chris olmuştu.
"Seni bırakmayız."
Onun sözünü herkes hızla onaylarken Chris devam etti.
"Şimdi gelemeyiz belki ama mutlaka Dünyaya geleceğiz. Şimdilik şu elfleri başımızdan def etmeliyiz. Siz giderken bizde burayı hallederiz. En yakın zamandada hazırlıklarımızı yapar , peşinizden geliriz."
Seungmin yeniden söze girdi.
"Olmaz Hyung, sizi yerinizden edemem-"
Chris hızla sözünü kesti.
"Uzatma Seung. Burasının zaten suyu çıktı. Üstler geberip gitti. Yerlerine daha beterleri gelecek. Herkes makam derdinde. Diğerleride kabul ederse , ben huzurlu bir yaşam istiyorum."
Tebessüm edip sorarcasına diğerlerine baktığında salondaki sesler yükselmişti. Bu da benim gülümsememe yetmişti.
"Evet Hyung! Gidelim buradan."
"Seungmin i bırakmayalım."
"Dünyayı hep merak etmiştim."
"Ayrılmayacağız değil mi!?"
Diğerleri gülerken Seungmin in ayaklanması ile gözlerimi ona çıkardım. Geceliğini hala avucumda sıkmasamda gevşekçe tutuyordum.
Geceliğindeki elimi alıp tuttuktan sonra konuştu.
"Bizde fazla gecikmeyelim."
Onu başımla onaylarken diğerlerine döndü.
"O halde biz artık kalkalım millet. Üzerimizdekileri değiştirip çıkalım."
Diğerleri onu onaylarken hep birlikte ayaklandık. Vedalaşmak için birbirimize yaklaşırken Chris in bir baba edasıyla bana sarılmasına karşılık verdim.
"Kendinize iyi bakın ve burayı dert etmeyin."
Onu sadece başımı sallamakla onaylarken Chris benden ayrılıp saçımı ufakça karıştırdı ve sarılmak için Seungmin e ilerledi. Önümde Jisung belirince onada sarıldım. Hepsi sıra ile öğütler veriyor ve sevgi sözcükleri söyleyip ayrılıyorlardı. Sonunda vedalaşma bitince Seungmin ile birlikte Seungmin in odasına çıktık.
Seungmin gardropu açarken bende onu bekledim. Üzerimde Seungmin in gecelikleri vardı. Dün Dünyadan gelirken üzerimde olan kıyafetlerim çamur olduğu için Seungmin bana birkaç parça kıyafet verecekti.
Sonunda elindekiler ile bana döndüğünde teşekkür edip elindekileri aldım ve banyoya girdim.
Üzerimdekileri Seungmin in rahat bir eşofmanı ve tişörtü ile değiştirdikten sonra, yine fazla dikkat çekmemek için dünden beri bende olan Jeongin in pelerinini üzerime geçirdim. Hazır olduğumda tekrar odaya girdim.
Seungmin çoktan hazırlanmıştı. Geldiğimi görünce ayaklandı.
"Hazır mısın?"
Onu başımla onaylarken yanına yaklaştım. Uzattığı elini sıkıca tutarken , o gücünü kullandı ve bizi ormanın girişine ışınladı.
Etrafa göz attığımda ormanın girişinde, sık ağaçlar olan bir yerde olduğumuzu gördüm. Dünya kapısı ormanın iç kesimlerinde açılıyordu ancak orada, dün üstlerin cesetleri olduğu için ve cesetlerde bulunduğu için orada elfler olabilirdi. Bu sebeple her ihtimale karşı buraya ışınlanmıştık. Geriye kalan mesafeyi ise yürüyerek kat edecektik.
Şimdilik etrafta kimsecikler olmadığı için rahatça yürümeye başladık. Seungmin ile hala el eleydik. Ki bundan bir şikayetim yoktu. Hem kalbimin hızlanmasına sebep oluyor , hemde bu evrende güvende hissetmemi sağlıyordu. Elbette şuan kanımdaki adrenalini unutmamak gerek.
Evin etrafını saran elfler beni normal olarak ürkütmüştü. Yeniden bir savaş çıksın istemiyordum. Sonuçta onlarda insan olmasada , canları vardı. Her ne kadar masum bir elfi hain yerine koysalarda. Ah ben ve merhametim...
Seungmin her ihtimale karşı bir adım önümde giderken elini tutup peşinden ayrılmıyordum. Uzun bir yolun ardından hafiften duymaya başladığımız sesler ile olduğumuz yerde durduk.
Tahmin ettiğimiz gibi cesetlerin olduğu bölgede bir topluluk vardı. Cesetler artık orada olmasada orada çıkan arbedenin izleri hala duruyordu. Yerdeki kan izleri, parçalanan cesetten kalan organlar ve doku parçaları...
Etrafta kandan kaynaklanan koku midemi rahatsız etsede pelerinin uzun kolunu burnuma tutarak kokuyu azaltmaya çalışıyorduk. Şuan burada kusup, kendimizi yakalatamazdım.
Geniş bir ağacın arkasına geçtiğimizde gözlerimi Seungmin e çevirdim ve sessizce fısıldadım.
"Ne yapacağız?"
•
Hızlıca yazıp bu kitabı bir an önce bitirmek istiyorum.
Aklımda çok güzel bir kurgu var.
Bilim kurgu ve Yang Jeongin...
Umarım onuda seversiniz.
Sonraki bölüme kadar sağlıcakla ve mutlu kalın
Öpüldünüzzzz ✨🤍✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Close To You || Kim Seungmin
FanfictionBir öğrenci olan Kang Mi Cha , aldığı oyuncak bebeğin bir elf olacağını nereden bilebilirdi ki?