24

68 1 1
                                    


Evans, gülerek yanlarına geldi.

" En sevdiğim kuzenim. Karım düşmüş ve dizleri berbat. Bir de bir şey yok diyor!"

" Evet. Bir şey yok, iki güne kalmaz iyileşir. Evans kocam abartıyor. Benden bıktın."

" Hayır bıkmadım. Aslında bu koca adamın böyle duyarlı yapman hoşuma gidiyor. Dominic yumuşuyorsun!"

" Kes sesini, karıma bak. Canını acıtma yoksa biliyorsun!"

Evans güldü. Laren, eteğini dizine kadar çekti.

" Bayan Soto, kuzen bu kez haklı. Dikiş bile atılırmış. Dizlerini bu kadar nasıl paraladın evin içinde?"

Laren cevap vermedi. Canının yandığını belli etmemeye çalışıyordu. Bahçe takımının beyaz kanepesine uzandı. 

Evans yarayı temizledi. Dom, karısının gözünün içine bakıyordu. Laren terlemeye başlamıştı.

" Canın çok acıyor mu?"

" Biraz ama, iyi olacak."

Kesileri bantladı. Üzerine kapatıcı sprey sıktı.

" Günde iki kez üzerine bundan damlatın. Ha birde su yok. "

" Ne zamana kadar?"

" İki gün."

Evans hoş sohbet ve neşeli birisiydi. Dominic den iki yaş küçük olmasına karşın çocukluklarına ait bir kaç anıyı anlattığında bu bile Laren'ın hoşuna gitmişti.

" Yatmak ister misin?"

" Bana, sana özel hiç bir şeyi anlatmayacaksın değil mi?"

" İlaç aldın ve uyuyup dinlenmen lâzım."

" Peki Dom . İyi geceler."

                                                                   ****          ****

İki gün evi gezdi on numarayla oynadı. Akşam Dom geldiğinde yemek yediler ve Laren kütüphaneden aldığı kitabı okudu, Dom, telefonu ile ilgilendi.

" Dom, yarın mağazaya gitmek istiyorum ve bu evde ne kadar kalacağız?"

" Sen ne kadar istersen.  Koruman seni götürüp getirir."

" Sekiz, biz yokken evine gidip çocuklarıyla ilgilensin. Aura buraya gelsin. Kocası da burada."

" Bu evin hanımı sensin. Ne istiyorsan söylersin yaparlar. Benden izin almana gerek yok."

" Teşekkür ederim. Evin hanımının bazı ihtiyaçları var. Çalışanlar karşılayamaz."

" Dizlerin iyi oldu mu?"

" Dizlerimi sikmeyeceksin Dom!  Neyse sana iyi geceler. Bana seninle yatmamış bir yüzme hocası ayarlarsan sevinirim."

Dom, arkasından bakakaldı! Hayatında ilk kez bir kadın ona ters davranıyordu. Hem hoşuna gitti hem sinirlendi.

Sabah uyandığında bir kaç gündür olduğu gibi yalnızdı. Sekizi arayıp talimatları verdi. 

" Birisi bana Aurayı getirsin. Kocası buradayken orada tek başına kalmasın."

Uçuk pembe pantolon ceket takımı giydi. İçinde beyaz büstiyer vardı ve göğüslerinin tüm güzelliği ortadaydı.

Makyaj yaptı, saçlarını uzun uzun  fırçalayıp parlattı. Beyaz, atkılı yüksek sandaletleri giydi ve aşağı indi.

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin