Dinlenme odasına giren Amaya kumral ela gözlü çocuğa bakış atıp Dağkan'a
. Özür dilerim lavaboda işim uzun sürdü. Geç otur ! Amaya koltuğa oturduğunda Dağkan, tanıştırayım bu Toplayıcıların lideri Flip .
Amaya Adama bakarak gözlerini kıstı. Kafasıyla selam veren Amaya
. Ben Amaya .. Evet senin kim olduğunu biliyorum herkes senden bahsediyor Amaya klan özellikle güçlerinden.
Amaya adamın ne düşündüğünü anlamak için zihnine odaklandı.
Boş hiç bir şey düşünmüyordu .
. Abarttıklarına eminim bilirsiniz dedikoduları abartan çok kişi olur.
Özellikle hayal dünyasında gezenler ."Akıllı kız gerçekten bu ikisinin arasında bir şey mi var."
Amaya düşüncelerini okurken irkildi irkildiğini farkeden Dağkan
" Amaya ne oluyor"
Amaya Dağkan'a açıklayacak zamanı olmadığı için Gül'ün yeteneğini bükerek zaten her an zihninde olan Dağkan'ı da adamın zihnine aldı.Dağkan Amaya'nın yaptığı şeyi farkedip bir an bakışlarını Amayaya çevirse de tekrar Flip'in üzerine kenetledi .
" Anlatıldığı kadar güzel biraz sıkıştırırsam vereceği cevaplara ve Dağkan'ın tepkisine bakarak aralarında olan şeyin gerçek olup olmadığını ispatlarım". Abartmadıkları hatta az bile söyledikleri bir şey var .
. Nedir o ?
. Güzelliğiniz, peşinizde çok kişi vardır . Dağkan beni çağırırken gelmekte pek istekli değildim doğrusu şimdi iyiki gelmişim diyorum.
. Flip dostum her zamanki gibi hızlısın.
. Benim de zaafım bu .
. Peşimdekileri umursamıyorum kalbimi kazanacak kişi gücüyle beni yenebilen kişi olacaktır.
O olana kadar işime Aşığım.. Sizi sevdim .
. Burda olma sebebimiz ben değilim Flip şu konuşmaları bir tarafa bıraksak diyorum Patron .
Amaya Dağkan'a ilk defa patron demiş aslında bu oldukça hoşuna gitmişti .
. Evet Flip seni çağırma sebebime gelirse bu tamamen gizli .Dağkan Flip'in dikkatini çekmişti Amaya'nın üzerindeki bakışlarını Dağkan 'a yöneltti .
. Seni dinliyorum.. Karanlık cadıların son zamanda fazlasıyla aktif olduğunu duymuşsundur.
. Evet bu bilgi uzun zaman önce bize ulaştı sebebini biliyor gibisin ?
. Şimdi bana söylermisin Kendilerine elementer bulduğunu da biliyormusun ?
. Nasıl yani elementer mi ? Bu imkansız yüz yıllardır karanlıktan elementer çıkmadı .
. Evet çıkmadı şimdiye kadar, şu anda elementerleri var .
. Bu bilgi doğrulanmış mı?
. Sence öyle olmasa burada bunu konuşurmuyum Flip? Benim kim olduğumu unutmuşsun olamazsın .
. Tabiki de unutmadım ama söylediğin şeye şaşırdım dostum .
Eğer dediğin doğruysa bu koskoca facia demek .. Doğru !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...