W głębi zapomnianej dżungli, kryły się starożytne ruiny – ostatnie świadectwo dawno upadłej cywilizacji. Gęsta mgła otaczała porośnięte mchem kolumny, a blask księżyca ledwo przebijał się przez korony drzew. W powietrzu unosił się zapach wilgotnej ziemi, a cisza była przerywana jedynie odległymi odgłosami nocnych stworzeń. To tutaj, z dala od cywilizacji, spoczywała tajemnica, starannie ukryta, aby nikt niepożądanynie nie mógł jej odkryć.Wewnątrz jednej z ruin, podziemia kryły coś, co od wieków było zapieczętowane przed światem zewnętrznym. Nikt nie wiedział, co skrywały te starożytne mury – legendy mówiły o potężnym królestwie, które zaginęło w mroku historii. Mówiono o królestwie, gdzie bieg czasu nie podlegał żadnym regułom, a serce tego miejsca strzegło artefaktu, który mógłby zmienić losy całego świata.
Wieloletnią ciszę i spokój przerwał odgłos kroków. Smukły cień pojawił się na tle ruin, jego oczy błyszczały determinacją. Sonic wślizgnął się do wnętrza budowli, podążając za swą nieposkromioną ciekawością. Przed nim, w mroku korytarza, rozciągały się tajemnicze hieroglify, które zdawały się opowiadać historię zapomnianą przez czas. W towarzystwie swoich przyjaciół – Tailsa, Knucklesa i Amy – odkrył starą mapę, którą dotychczas strzegły milczące kamienne posągi.
Mapa była zniszczona, ale jej przesłanie było jasne – prowadziła do legendarnego królestwa, które nigdy nie powinno zostać odnalezione. W centrum mapy znajdował się tajemniczy symbol, nad którym przyjaciele długość się zastanawiali, ale wiedzieli jedno: trzeba to odnaleźć, zanim wpadnie w niepowołane ręce.
Gdzieś, z oddali, Dr. Robotnik obserwował każdy ich ruch, już od dawna pragnął przejąć władzę nad światem, a teraz nadażyła się idealna okazja aby zdobyć artefakt, który mógł mu w tym pomóc. Wiedział, że w tym odkryciu kryje się jego szansa, przedmiot mógłby mu dać nieograniczoną moc. Postanowił, że to on zdobędzie tę moc, nie zważając na konsekwencje.
Sonic i jego przyjaciele, świadomi, że Eggman będzie zdeterminowany, żeby go zdobyć, wyruszyli w podróż, aby zdobyć i ukryć artefakt pierwsi.
Rozpoczęła się przygoda, która miała zmienić wszystko.------------------------------->
Może coś z tego będzie bo znając moją wenę to kiepsko...
Nie ma na razie okładki bo za bardzo nie wiem jaką dać..
CZYTASZ
Zaginione królestwo_///sonic the hedgehog ff///_
FanficSonic i jego przyjaciele odkrywają tajemniczą mapę w starej ruinie, która prowadzi do legendarnego królestwa ukrytego w nieznanej części świata. Królestwo to, według legend, skrywa potężny artefakt, który może zmieniać bieg czasu. W międzyczasie, Dr...