Capitolul 1

29 4 0
                                    




-" O sa te urasc din prima clipa "





Doar ce am ajuns acasa dupa mult timp plecata eram aproape de familie , nu am mai fost acasa de vreo 5-7 ani dar acum sunt fericita ca am terminat tot si mi-am rezolvat tot sa fiu alaturi de ei .

- Natalia , draga mea aduci tu inca doua farfuri ma sunat Kain o sa vina cu prietena lui.

Dupa cum v-ati dat seama ea e Anne , mama mea dupa ce tata ne-a parasit plecand dupa amanta cum se intampla de obicei mama a avut grija sa nu sufar dupa el si a incercat sa ne ofere tot cei mai bun dar acum sunt mandra de ea ca dupa atata timp de cand a plecat tata , a putut sa isi refaca viata cu un alt barbat inca nu l-am cunoscut dar va veni si timpul ,iar Kain e fratele meu el stie unde am fost si ce am facut in L.A. el mereu a fost acolo cand am dat-o in bara si ma ajuta mereu.


-Da mama , acum aduc ; usa de la intrare se aude asa ca ma indrept sa verific . Nu credeam ca ajungi asa de repede... buna ziua va pot ajuta cu ceva?

- Buna ziua sunt Ofiter Smith Louis de la sectia 6 de politie , am dori sa vorbim cu domnisoara Natalia Brown

- Da spune-ti ? S-a intamplat ceva ?

- Draga mea , ce vor domii ? Ce se intampla ?

- Buna ziua stimata doamna , dumneavoastra trebuie sa fiti mama lui Natalia ,nu?

-Da sunt dar tot nu inteleg de ce sunteti aici ?

-Nu avem voie sa dam detali trebuie doar ca Natalia sa vina cu noi.

-Dar sunt mama ei trebuie sa stiu ce se intampla cu ea?

-Deci sa inteleg sa trebuie sa merg la politie ? Pentru ce , nu am facut nimic!

-Eu te-as sfatui sa taci si sa vi cu noi orice ai spune poate sa fie in defavoarea ta

-Natalia despre ce vorbeste domul ? Stii ceva?

-Doamna , fiica dumneavoasta a comis o infractiune acum 5 ani in L.A. de aceea ne aflam aici .

- Asa este Natalia ? Ce ai facut ?

-Doamna va rog , acum ca v-am spus va trebui sa ne insoteasca la sectie nu va dura mult

-Nu merg nicaieri , este o greseala! Ati gresit persoana !

- De cand lucrez in politie niciodata nu am gresit persoana am primit informati corecte , haideti va rog nu as vrea sa folosesc forta.

-Domnule nu se poate rezolva cumva , va rog fata mea nu ar fi in stare de asa ceva !

-Doamna va cred , doar imi fac datoria.

-Mama nu iti face griji o sa vorbesc cu Kain , deseara o sa fiu acasa stai fara griji.


Plec impreuna cu politisti si merg spre sectie , minunat de asta aveam nevoie acum . Imi scot telefonul si ii scriu repede un mesaj lui Kain

---- Plan picat ! Vorbeste si ajuta-ma cat mai repede Kain ! -------


Aveam limbajul nostru mereu am avut si stie ca nu-i bine . Imediat ajungem ma scoate din masina si ma duce intr-o camera inchisa cu o lumina puternica unde era o masa si doua scaune ma uit in dreapta si vad un geam mare care da direct intr-un birou ma impinge in aceea camera si imi spune sa ma asez imediat o sa vina cineva cat timp asteptam ma uitam pe acel geam mare .

Fiind blocata in gandurile mele usa se deschide si vine un alt politist imbracat la camasa care mai avea putin si plesnea din cauza mesei musculare se uita la mine , pacat ca e politist , avea ochii albastri si era brunet paru abia tuns si barba aranjata bine cred ca are 1,80-90 nu imi dau seama dar arata bine pune dosarul pe masa apoi se aseaza se uita peste prima pagina apoi iar la mine .


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Revederea cu dusmanulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum