"Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan."
-Antoine de Saint-ExupérySajnálom Reidet, neki sem volt könnyű. Mint megtudtam, húsz ezer szót olvas el percenként, mégis az A5-ös füzetemből mindenegyes oldalt egy percen keresztül olvassa. Mire befejeztem az övét, addig ő háromszor átolvasta az enyémet. Amikor a végére értünk, ránéztem Spencer helyére vagyis a hűlt helyére, és felpattantam és futottam az ajtómhoz. Gyorsan kinyitottam,és sírva borultunk egymást nyakába
Miután lenyugodtuk feldobtuk a hangulatot és lementünk a játékterembe billiárdozni. Én voltam a csíkosokkal, és Spencer a telikkel. Éppen az utolsó lökésnél járt Spencer, de amikor meglökte- akkor a mögötte álló Morgan akit Reid még nem vettt észre- Derek rá ugrott a hátára ami miatt úgy tünt, hogy elhibázza de amikor éppen összepacsiztunk volna Morgannal, akkor bement a fekete golyó a lyukba, és ezzel Spencer megnyerte a játékot.
-Látnotok kéne az arcotokat, hogy ráfagyott a mosoly!- nevetett fel jóízűen Spencer.
-Úgy persze nevess csak ki minket.- mormogta az orra alatt MorganMiután összepakoltunk, felszálltunk a gépre és elindultunk haza. A gépen leültem szokásosan Reid mellé és hamar elaludtam.
Sabrina naplója:
1994. március 22.
Kezdem megérteni apát, lehet igazából amit ő csinál velem az normális, csak túlreagálom. Az suliban ma volt a felvilágosítás a szexről. Azt mondták, hogy így tizenhárom évesen már tudnunk kell róla. Nekem nem volt semmi új belőle mivel négyévesen már mindet megtapasztaltam. Tanultunk biológiából az asparger szindrómáról. Elég érdekesnek találtam ezért tanulószobán elmentem a suli könyvtárjába és olvastam róla egy könyvet. De mikor hazaértem apa megint megtette. Gyűlölöm ez a házat.
Gyűlölöm ezeket az embereket.Spencer naplója:
1999. December 25.
Egyedül töltöttem a szentestét. Tanultam és olvastam egy új könyvet a skizofréniáról.
Utálom, hogy nem segíthetek.
Lehet, hogyha nem születek meg anyámnak jobb lenne az állapota.
Az én hibám...(Spencer szemszöge)
Olyan édesen alszik a vállamon Sabrina. Gondolkozom, hogy tudja-e a lila rózsa jelentését. Tudja-e, hogy mennyire megkedveltem. Jó igazából kinek hazudjak rohadtul beleszerettem. Megjelent abban a türkiz nadrág kosztümjében, és egyszerűen elvarázsolt. Azzal a mosolyával, a hangjával, az arcával, az alakjával és a gyönyörű heterecromiás szemeivel.Oké oké lehet rövid lett de legalább cuki. Van egy rossz hírem. Sajnos a suli miatt max egy részt tudok kirakni hetente.
Várom a véleményeket
Csumi: Gottus
ESTÁS LEYENDO
Titkunk szerelme ( criminal minds fan fiction)
FanficSabrina Meyer: az apja verte őt, a rosszabb napjain nemileg bántalmazta. Sok idő kellet míg nem undorodik a testétől. Az volt az álma, hogy viselkedéselemző lesz, és lám sikerült neki. De vajon mennyi fájdalmat kell még átélni-e ahoz, hogy megkapja...