bölüm 9 .💣

17 5 0
                                    

Selammm . Biraz gecikti amma yinede yazdım. İyi okumalar.

Gözüm karardıktan sonra kendimi görmediğim birinin kollarında bulmuştum. Şimdi evde oturuyorum. Arkadaşlarımın dediğine göre onlar beni  kafenin kapısının yanında bulmuşlar. O sokaktan kafeye beni biri getirmiş  . Şimdi biraz kafam dağılsın diye dışarıya çıkacaktım. Kombinimi yaptıktan sonra arkadaşlarıma dışarı çıkıyorum diyip kapıyı açtım.

 Kombinimi yaptıktan sonra arkadaşlarıma dışarı çıkıyorum diyip kapıyı açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Asyanın kombini)

Dışarı çıktığımda ne zamandır gitmediğim bir çocuk parkına gitmek istiyordum.  Genelde dolmuş ile giderim amma bu sefer değişiklik olsun diye taksiye bindim. Binmez olaydım. Parkın yanına geldiğimde taksiciye  borcum ne kadar diye? Sordum. Taksici bana bakıp 400 tl dedi . Gözlerimi irice açıp

Hoşt ulan  köpek ne 400-ü alt tarafı 4,5 sokak öteye getirdin.
Taksici bana ters ters bakarak
Paran yoksa neden bindin lan o zaman. Bende böyle işine gelirse.
Napıcaktım şimdi ben . Hayır yani adamda insan tipide yok hiç kimse görmeden doğrar bu beni. El mahkum söverek 400 tl yi verip arabadan indim. Ne zaman kardeşlerimi , arkadaşlarımı özlesem buraya gelirdim.  Ayağa kalkıp parkta oynayan çocukların yanına gittim.
Saklambaç oynayalımmı.?
Diye sordum. Hepsi sevinerek el çırptı.

Oynayalım abla oynayalım. En çok sevdiğim oyun saklambaçtı. Adının Songül olduğunu öğrendiğim kız saymaya başladı. Saklanmak için düz yolda koşmağa başladım. O kadar odaklanmıştımki karşımdaki adamı görmeden ona çarptım. Burnumu tutarak uzaklaştım.
Özür dilerim.dedim. Sinirli ses tonu ile

Önüne baksana be ! Ne at gibi koşturuyorsun.dedi . Ona baktım. Bana atmı dedi o.
Düzgün konuş ulan at sensin. Görmedim ne var . Özür diledik işte it herif. Kaşlarını kaldırıp.

Bana bak sen benim kim olduğumu biliyormusun?. Bu ne cüret. Dedi. Alayla kahkaha atarak
Buradan bakınca insan evladına benziyorsun. Eğer yanlış biliyorsam düzelt beni. Dedim. Sinirli ve şaşkın yüz ifadesi ile bana baktı.
Benimle nasıl böyle konuşa bilirsin . Yürek mi yedin kızım sen.
Sırıtarak
Seninle konuşmak için yürek yemeye ihtiyacım yok. İstediğim gibi konuşurum.dedim.

Bakkkk sabrımı taşırıyorsun bas git yoluna. Dedi. 

Sen birazda benimle bu ses tonunda konuşursan taşan sadece sabrın olmayacak. Benden söylemesi.
Alayla kaşını kaldırıp
Öylemi küçük hanım . Mesele başka neyi taşırırsınız?. Diye sordu. Kollarımı bağlayıp göğsüme koyarak. 

Artık onuda taşmış beyninin içini yerden topladığında öğrenirsin.dedim.  keşke bu zamanda asaletin fakir ruhumla kıyaslanamaz diye bir şarkı çalsaydı. Amma nerede.
Tam ağzını açacaktıki arkadan bir kız yanımıza geldi. Tahminim ile 17 yaşında falandır . Kızıl saçları vardı. Çilliydi.  Bana bakıp.
Araf bu kim?. Dedi. Tanıdığım bu isimle 400 volt enerji çarpması yaşadığımı hiss ettim.
Tanımıyorum Ayça . Birden koşarken bana çarptı.ikinci  şok geldi. Buda kardeşimin ismiydi. 
Siz kardeşmisiniz . Siy adınız ne ?.diye sordum. Dolan gözlerim ikisi arasında gidip geldi.
Hayır abi kardeşiz.  Soy adımız Korkmaz.  Kulaklarımda son duyduklarım yankılanmaya başladı.

Korkmaz.       Korkmaz. . Korkmazzzz.

Bu bölüm bu kadardı.  Eğer bölümlerin uzun olmasını istiyorsanız yorumlarda bildirin.💋💋💌💌

Dokuzdan yirmiye intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin