Erva tek bir şey hariç Hakana tüm olayları anlatmıştı.
Yeğenini hedeften çıkartıp kurtarıcı yapmıştı .
Amaya tüm olanlara kafası karışmış gibiydi
Karşılaşmalar başladığında Jüri de yer alan Dört kişiden biri Dağkan diğeri Müdire hanım. Ezgi son olarakta siyah saçlı yeşil gözlü Pırıl dedikleri kızdı.Pırıl'ın iki elementer gücü vardı biri Su'yken diğeri yetenek avcısı en yetenekli kişileri bulma.
Amayanın gözleri Dağkan'la Pırıl'ın üzerinden milim oynamıyordu.
Pırıl 'ın Dağkan'a karşı davranışları sanki bir birini deli gibi seven Aşıklar gibiydi .
Orda olmaya dayanamadığından Arenayı terk etmek için hızla ayrıldı .Her ne kadar görmese de hissedebiliyor oluşu bile sinir bozucuydu.
Arenanın çıkışında kumral kendi gibi kehribar gözlü çocuğa çarpıp çocuğun elindeki kahvenin beyaz gömleğine dökülmesine sebep olunca. Önüne baksana ! Diye bağıran çocuğa
. Çok üzgünüm lütfen kusura bakmayın.
Gömleğinizi mahvettim bunu telafi edeceğim .
Amaya'nın gömleği nasıl temizleneceğini düşünerek gömleğe bakarken , biraz ilerde kuru temizleme var benimle gelirseniz halledebiliriz.Çocuk söylediği büyülü bir iki kelimeyle gömlek tertemiz oldu.
Amaya şaşkın şekilde
. Bunu nasıl yaptın harika .
Sevinçle çıkan sesine Çocuk. Oldukça basitti . Dediğinde gözlerini gömlekten yukarı kaldıran Amaya aynı göz rengine sahip çocuğu görünce gülümseyip ,
. Benim için imkansız yeteneğini hafife almamalısın .
Çocuk Amayaya baktığında , kahvenizi de döktüm bunu telafi etmeme izin verin .. Şu anda müsait değilim tekrar görüşecek olursak kahveyi telafi etmene müsade veririm .
. Sizi tutmayayım tekrardan kusura bakmayın .
Diyen Amaya ordan ayrıldıktan sonra kendi kendine kızıp,
Aptal Amaya ne olacak düzgün yolda yürümesini bilmiyorsun.On gün sürecek karşılaşmanın üçüncü gününde .
Erva Amaya'nın yanına gelip
. Seninle konuşmalıyım.
Amaya kafasını salladığında Erva , burda olmaz benimle evime gelmelisin .. Bekle .
Amaya Hakanın bulunduğu mevkiye gidip kolundan dürterek kendine bakmasını sağladı .. Ne oldu Amaya ?
. Benim kişisel işlerim var bir müddet buralarda olmayacağım sen idare et.
. Sen Dağkan'ın sağ kolusun nereye gideceksin ?
. Farzet izine ayrıldım bu görevi şimdilik sana bırakıyorum halledeceğinden eminim .
. Dağkan bu durumdan hoşlanmayacak nerde olduğunu soracaktır.
Amaya Dağkan 'a baktı yanındaki kızla fazlasıyla ilgiliydi .
. Yokluğumu farkedeceğini sanmam .
Deyip Hakan'ın yanından hızla ayrıldı.Ervanın yanına gittiğinde ikisi arenadan çıkıp konsilin geçiş kapısına geldiklerinde Amaya
. İzin vereceklerini sanmam .. Sen merak etme ben onları hallettim .
Amaya kaşlarını kaldırıp merakla teyzesine baktı.
Erva yı gören Çocuk
.Efendim kapı sizin için hazırlandı .. Afferin mert Ezgi karşılaşmalar bittiğinde gelmesini söyle kimseye görünmesin .
Bir saat sonra biter .Odaya giren Ervayı takip eden Amaya geçiş kapısından geçtiğinde kendini dağın tepesinde kulübe tarzı evin avlusunda buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasíaLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...