1;1

1 0 0
                                    

Selam,ben mira. 22 yaşında bir kızım. Ailem ile görüşmüyorum. Ve yanlız yaşıyorum. Mezuna kaldım. Buyüzden çalışıyorum. Bazen garson,bazen bulaşık yıkayan,bazen kuaför yardımcısı. Kısacası önüme çıkan işde çalışıyorum. Açıkcası çoğunda kavga edip ayrıldım. Neyse.

Dün son çalıştığım işden kavga yüzünden ayrıldım. Bugün yeni iş bulmam gerek. Ki kabul edersinizki iş bulmak baya zor.

Güneş yeni çıkan saatlerde kalktım. Emin olun bukadar hızlı uyanan birisi deilim. Ama iş bulmam gerek.

Kalkıp rutin işlerimi hallettim. Sonra evde ne bulduysam karıştırıp bir kahvaltı yaptım. Ne yediğimi bile bilmiyorum.

Sonrasında iş bulmak umudu ile dışarıya çıktım. Kavga ettiğim kuaförcü nurten ablanın yanına gittim. Bu kadını sevmiyorum. En son küfür edip çıkmışdım. Ama maaşı çok iyi. Özür dilesem aff edermi?.

Bi umutla geldim kuaförün önüne. Ve derin bir nefes alıp kapıyı çalıp içeriye girdim.

Nurten abla beni görmesiyle şok geçirdi.

-mira?, senin burda ne işin var?!

-şey.. nurten abla ben iş arıyorum. Biliyorum en son çıktığımda ufak bir kavga ettik. Ama inan işe ihtiyacım var.

-bak mirama bak,ufak bir kavga he?.
En son sülaleme kadar sövüp çıkan sen deilmiydin?.

-abla bu işe ihtiy...

-sus gözüm görmesin seni çık!

Lafımı kesmişdi. Bak papucumun kuaförüne sen

-sen sus lan sanki çokta istiyorum. Al kuaförünü kafana çal.

Dedim ve çıkıp kapıyı sertçe kapadım.

Baya yürüdüm. Baya gezdim. Tüm eski işlerime gittim. Fakat bulamadım. Allahım lütfen bana bi iş bulmayı nasip et.

Sonra bir barın önünenden geçerken bi aviş gördüm.

*kadın barmen aranıyor*

Allahım seni çok seviyorum. Hemen içeriye girdim ve bazılarının yardımı ile barın sahibinin yanına gittim. Kapıyı tıklattım ve odaya girdim.

-selam

-selam? Kimdiniz?

Şüpheli bir ses tonu ile 50 yaşlarında saçı sakalı birbirine karışmış bir amca diyordu bunu.

-şey ben barın önündeki iş avişi için geldimde. Kadın barmen arıyormussunuz

Böyle baya konuşduk maaşdada anlaşdık şuan başlaya bileceğimi söyledi. Artık yavaşdan hava kararıyordu. Gece burası full dolu olcakmış. Ayrıca özel bir müşteride gelecekmiş.

Ordaki başka bir kadın barmen aisha ile bu 2-3 saatta baya konuşmuşduk. Ve arkadaş olmuşduk. Ona bu gelenin kim olduğunu sormak en iyisi.

-aisha bişi sorcam.

-tabi, buyur?

-bu gelen özel müşteri tam olarak kim?.

-ya aslında ara sıra buraya gelip giden birisi. Büyük bir mafya lideri. Ya baya yakışıklı he. Herkes aşıkmış kızım çocuğa.

-çocuk?

-ya işde 24-25 yaşlarında

-anladım, bence abartılcak bişey yok sadece müşteri.

Bizi okadar tembihlemişlerdiki. Gerçekten bu müşteriyi merak etmiyor deildim.

2 saat falanda geçirdik saat 10;49 olmusdu

Hava kararmışdı bile. Birden dışarıya 2-3 tane siyah araba. Pardon pardon araba gibi görünen efsaneler, gelmişdi.

Arabalara ilgim var. Çocuklukta arkadaşlarım barbie ile oynarken ben araba yarışı yapıyordum.

İçinden ilk bikaç koruma çıktı ve en öndeki arabanın arka koltuğunun oldu kapıdan biri çıktı..

~~~~~~~~~~~~~~~~
İlk bölümü beğendinizmi?

Ufak oldu. Ama artık kısa bölümler yazcam günde 3-4 bölüm atmak için.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

barmen🕳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin