,,Notak!" ,,Zvedni se kurva z té země a bojuj!" zařval vysoký muž, který stál opodál hned na proti dívce, která ležela na zemi zbita až do krve.
Dívka měla po těle všude samé modřiny a otevřené řezné rány ze kterých teklo dost krve.
,,O..Otče prosím.." ,, Já už opravdu takhle dál p..pokračovat nemůžu!.." do jejích očí se nahrnuly slzy, které se snažila mrkáním zahnat, aby neprojevila náznak "slabosti" jak jí říkaval její otec.,,Ugh..nemel mi tady nesmysly Aki a zvedni se nebo to bude 2x horší než to doposud bylo..!" v obličeji se mu objevil velký úšklebek a mezitím si vzal nějaký hadřík a do toho si utíral špinavou čepel od krve svého meče. Aki se mezitím párkrát hluboce nadechla, aby se zklidnila a pomalu se postavila na své nohy. Celá se strachy třásla a se strachem v obličeji upřela svůj pohled na svého otce.
,, Prosím otče..takhle mě brzo zabiješ.." polkne a rukou se chytla na místo kde ji tekla krev jen si marně snažila zastavit to krvácení. ,, Potřebuju pauzu..jen na chvíli pak m.. můžeme pokračovat.."
Jen otráveně protočil očima a meč schoval do pochvy na svém pase.
,,Fajn máš 5 minut na odpočinek" zamumlal a během chvíle zmizel za rohem domu. Aki tam jen stála, ale jakmile zjistila že je otec konečně pryč tak spadne na kolena a jelikož nikdo kolem nebyl začala dost nahlas brečet.
Sama nevěděla zda-li brečí z bolesti nebo z toho jak je vlastně po celý svůj život tyranizována svým vlastním otcem.
,,Co jsem komu kurva provedla!.." zařve a silně praští rukou do země. Na zemi se vytvořila menší kaluž slz a hned vedle velká kaluž krve z jejího těla. ,,Ugh!.." chvíli tam ještě tak seděla a pak se zase postavila na nohy a čekala na příchod svého otce jenže během toho celá obloha potemněla. Byla taková tma že nebylo vidět ani na cestu.Aki z toho všeho neměla vůbec dobrý pocit do ruky si vzala svůj meč a na slepo chodila po tmě ve snaze někoho najít.
,, Otče?.." zašeptala a rozhlížela se kolem.
Náhle šlápla do nějaké tekuté ještě teplé tekutiny a tak zastaví a zvedne nohu do vzduchu. ,,Fuj.. co to je?" ruce si strčí do kapes a v jedné z kapes našla zapalovač, který zapla a posvítila si pod sebe na zem v čem to stála. ,,T..to je k..krev?" Pomalu zvedne hlavu tak, aby viděla před sebe a následovala tu krev kam vedla. "Proč je tu taková spousta krve?.." pomyslí si a pomalu stále šla vpřed. Náhle zastaví a upustí meč zúžili se jí lehce vzorničky a jen hleděla před sebe. Před sebou viděla na kůlu na píchlého svého už mrtvého otce. Při pohledu na něj chvíli cítila lehký smutek, ale hlavně hodně nenávisti.
,,Heh.. mám pocit že jsi si tohle zasloužil" hned za ním spatřila hordu mrtvých lidí z vesnice. ,,Co se to tu k sakru stalo?.." zamumlá si pro sebe sebere si meč ze země a začne pomalu couvat. Věděla že už tu není něco v pořádku když vymřela celá vesnice. Náhle se celá obloha zabarvila do ruda. Nebe mělo barvu přesně jako krev..a to samí měsíc. Náhle z nebe začala pršet krev.. hodně krve. Aki si uklidila zapalovač do kapsy a zvedla hlavu. V oblacích viděla hlavu..byl to obličej samotného mocného Drákuly a byl dost naštvaný.,,Vy stupidní lidé! Jak jste se opovážili mi zabít mojí ženu!" Zařve Drákula na celé obyvatelstvo z města. ,,Za to že jste zabili mojí ženu budete všichni trpět!" Drákulova hlava zmizela a z nebe začaly lítat na zem hnusné monstra..
Aki moc dobře věděla že když tady ještě chvíli bude takhle stát že jí dostihne nic jiného než jen smrt a tak se rychle otočila a začala rychle běžet i v tom v stavu v jakém byla do lesa. Aki vůbec neměla tušení co vlastně stalo a jak Drákulova žena zemřela jen co slýchávala od ostatních lidí z vesnice tak to že prej jí samotná církev považovala za čarodějnici. Když zaběhla do lesa a byla si jistá že je dostatečně daleko jak od své vesnice tak i toho města co bylo poblíž zpomalila a posadila se na pařez a dá si ruku na bok kde měla pořád otevřenou hlubokou ránu ještě z tréninku. ,,Kurva.." zakleje utrhne si kus látky ze své košile a přiloží si to na tu ránu, pak utrhla další kus a to si obvázala kolem pasu aby jí ta látka z té rány nespadla a utáhla to tak aby to dál tolik ne krvácelo. Přes to vše si obleče tričko a úbytek té zničené košile z dělala na další ošetření svého těla. Meč si uklidila do pochvy a pomalu se zvedne.
,, Nemůžu být pořád na jednom místě.. navíc když jsem takhle sama jsem snadná kořist pro ty Drákulovi monstra" řekne si pro sebe, rozhlédne se a po cestě se vydala pryč z lesa.Aki byla docela dost vyčerpaná sotva viděla na cestu jenže pokud chtěla přežít musela si najít nějaké bezpečné útočiště kde by se v klidu zotavila. V dálce viděla světlo což znamenalo konec lesa a tak jen přidala do kroku. Jen co vyšla z lesa tak v dálce viděla velké obytné město kde ty monstra ještě nebyli a tak se lehce pousměje. ,, Musím jít dál.. už chybí jen kousek.." jakmile udělal pár kroků v před tak spadla na zem z vyčerpání. ,,Ne..." Začala pomalu z únavy zavírat oči, ale ještě před tím než oči vůbec zavřela viděla před sebou siluetu vysokého muže co tam zrovna přišel. Než se stihla vůbec podívat kdo to byl tak padla do bezvědomí z vyčerpání.
Ahojkyyyy zlatíčka chytla jsem motivaci na to psát novou knížku takže je možné že budu pokračovat v psaní knih a možná také dokončím i tu knížku s Chishiyou na kterého se určitě také těšíte. Každopádně doufám že vás bude bavit tahle kapitola a celkově tahle knížka kterou budu psát. Pokud někdo neviděl toto anime doporučuji se podívat aby jste věděli celkově o co go každopádně děkuji za přečtení této kapitolky a užívejte si zbytek dne.
Vaše Ash
ČTEŠ
Castelvania (CZ FF)
FanfictionDoporučuji se podívat na anime předem než toto budete číst. Každopádně to bude vyprávět o dívce která je jen obyčejný smrtelník bez žádných schopností ale byla cvičená tvrdě na dvoře svého otce který později přišel o život díky nočním stvůrám stvoře...