0.bölüm

0 0 0
                                    

Geçmiş;
Çocuklar hep beraber evcilik oynayacaklardı fakat bir türlü anne bulamıyorlardı. "İşte  anne zehra olsun." Konuşan Atlastı bunun üstüne zehra konuştu "Banane ben çocuk olmak istiyorum."  bu kez oklar elife döndü elif hemen konuştu " Ben anne olmam ben marketçi olucam." Deniz de daha fazla kavga etmelerine dayanamadı ve ortaya kendi fikrini attı. "Ben anne olayım." Kızlar onaylarken Atlas saçmalama der gibi bakıyordu. "Sen erkeksin anne olamazsın." Deniz kollarını önünde birleştirip "olur bir kere, hem sadece öpüşmemiz gerek" deyip cümlesini yarıda bıraktı ellerini arkasında bağlayıp Atlas'ın üstüne doğru eğildi ve dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı "bak böy-" cümlesini tamamlayamadan itilip yere düştü ve ağlamaya başladı "seni salak nasıl beni öpersin bu iğrençti sakın bir daha bizimle oynama" deniz kızların Atlasın yanında olacaklarını düşündü fakat kızlar deniz'i kaldırıp atlas'a bağırmaya başladılar. İşte o zaman Atlas deniz'den daha çok nefret etmeye başladı. İlk karnının ağrımasını sağladığı için sonra da arkadaşlarını elinden aldığı için.

Şimdi ki zaman;

Sikik:
Lan sokuk

Siz:
Ne var be ne var

Sikik:
Biyoloji notları sendeymiş

Siz:
Ee ne olmuş

Sikik:
Senin zekân hep böyle geriydi zaten ver notları

Siz:
Ibana at paramı vereyim

Sikik:
Seni bir sikerim

Yazıyor...

Siz:
Ne zırvalıyosun sen be

Sikik:
Neyse hadi notları ver

Siz:
Paramı bekliyorum
(Çevrimdışı)

Sikik:
Hay senin ben
(Çevrimdışı)



Lütfen yorum yapın


İnfancy BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin