📍New York
Mă aflu in New York pentru a petrece Craciunul alături de tatăl meu.E prima oara cand am venit in vizita la Tatal meu.In mare parte locuiesc cu mama intr-un apartament simplu in București.
- Blair,Eu si Cassandra vrem sa iti spunem o veste.
Cassandra este Sotia tatalui meu,este o femeie foarte linistita dar mereu am crezut ca femeia asta e o ciudata,tata mereu imi spune ca a avut o copilarie grea.
-Ce veste?-Eu si Cass vom avea un copil! spune cu un zâmbet larg si entuziasmat.
Nu stiam daca sa ma bucur neaparat,nu am avut atat timp impreuna cu tata,el nu a fost atat de prezent in viata mea
-Wow ce veste minunatata!Schitez eu un zambet fortat,dar credibil
Dupa au inceput sa vina prietenii lor pentru petrecerea de Craciun aparent.Am crezut ca mâncam si noi sarmale..
Nu ma simteam in largul meu asa ca am hotarat sa ies sa ma plimb,Auzisem ca in New York este cel mai frumos Craciun.
Imi iau o caciula alba ,castile si plec fara sa spun nimanui,oricum n ar observa nimeni,sunt prea ocupatii cu despachetarea cadourilor.Era ora 21:45 si speram sa gasesc o cafenea deschisa,dar este cam pustiu la ora asta..
Mi am pus castile si am mers putin iar dupa m am pus pe o banca langa un bloc.Eram prinsă in gandurile mele încat nu auzeam un zgomot.Deodata vad 2 masini mari si scumpe care parcheaza.Erau niste barbati care se indreptau spre o cladire "Rolling" este un club.
N am putut sa observ cum toti erau imbracati elegant si rafinat,Camasa neagra si pantaloni din Stofa.Incercam sa nu atrag multe priviri,dar am putut observa cum toti aveau tatuat un numar diferit sub ureche.
era in jur de 22:30 si ma suna tata
-Alo,Blair,unde esti?
-Am iesit sa iau puțin aer,nu prea ma simt confortabil cu familia ta,tată.
-Um...Blair..
Am simtit greutatea cu care isi cauta cuvintele,si durerea din glas.
-Blair,Inteleg ,eu te astept acasa,Am o surpriza pentru tine.Nu planuiam sa merg acasa prea curand,voiam sa ma plimb in gandurile mele,dar m am gandit la tata asa ca am luat un uber si am mers spre casa.