🤱🏽27.Fejezet🤱🏽

136 8 2
                                    

2022/10/20

||Csütörtök||

8 óra és 30 perc

Reggel arra keltem, hogy nagy fájdalmaim vannak. Sírva hívtam a recepcióst. Be rohant a Riccardo. Brúnó csak úgy kirobbant az ágyból és ide futott.

Riccardo: Mit érzel Milla? - kérdezte.

Én: Úgy érzem, hogy már ki akarna jönni.
- mondtam.

Riccardo: Voltak éjjel fájások? - kérdezte.

Én: Igen voltak. - mondtam.

Meg vizsgált. Először rám, utána Brúnóra nézett.

Riccardo: Itt az idő. - mondtam.

Be hoztak egy hordágyat, át tettek és mentünk be a szülőszobába.

Riccardo: Most vegyél nagy levegőt és kezdj el nyomni. - mondta.

Brúnó kezét szorítva nyomtam.

16 óra és 12 perc

8 óra szenvedés és sok nyomás után végre megszületet Pető Sofia. Fel emelték és meg láttam a kis lányunkat.

Orvos: Apuka, szeretné elvágni a köldökzsinórját? - kérdezte.

Brúnó: Természetesen. - mondta könnyezve.

Kezébe adta a ollót, el vágta, törölközőbe tették a Sofit és kezembe adták. Könnyezve simogattam a arcocskáját. Ki nyitotta a szemét és bele nézet a szemembe. El vitték, vissza vittek a szobába és le feküdtem. Ki merített a szülés, ezért el mentem aludni. Egész nap beszélgettünk és szoptattam. Hamar vége lett a napnak. El mentünk aludni.

Másnap reggel 9:31

Reggel boldogan keltem fel. Ki nyitottam a szemem, Brúnóra néztem, aki Instázot.

Én: Jó reggelt drágám. - mondtam mosolyogva.

Brúnó: Jó reggelt kicsim. Hogy aludtál?
- kérdezte.

Én: Jól. Veletek álmodtam. - mondtam.

Brúnó: Ez romantikus és aranyos is.
- mondta.

Küldtem egy puszit. Sofia fel sírt.

Én: Idehozod légyszíves? - kérdeztem.

Fel kelt és fel vette, ide hozta és kezembe adta. Fel húztam és el kezdett szopizni. Be feküdt mellém, meg puszilta az arcomat.

Én: Nem hittem volna, hogy 21 évesen szoptatni fogok. - mondtam és rá néztem.

Brúnó: Én sem azt, hogy 21 évesen apuka leszek. De 1 másodpercét sem bánom, hogy ilyen fiatalon vállaltam gyereket. Nagyon gyönyörű babám lett és a legszebb lánytól.
- mondta.

Én: Szeretlek baba. Figyelj, nem kell tavaszig várni a esküvőig. Decemberben házasodjunk össze. És ezt komolyan mondom. - mondtam.

Brúnó: Jajj de jó. - mondta boldogan.

Sofira néztem, aki az apját nézte. Be fejezte, megbüfiztettem.

Én: El akarod altatni? - kérdeztem mosolyogva.

The Young Boss (Pető Brúnó ff.)Where stories live. Discover now