👰🏽‍♀️28.Fejezet🤵🏽‍♂️

117 9 0
                                    

2022/12/20

||Kedd||

El telt 2 hónap. Sofi 2 hónapos lett. Basszus, nagyon gyorsan telik az idő. Ma megyek férjhez. Hamarosan Pető leszek. El sem hiszem. Babám fel kelt. Fel öltöztettem, le fényképeztem és fel tettem Insta storyba.

 Fel öltöztettem, le fényképeztem és fel tettem Insta storyba

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

El telt 3 perc és jöttek cukibnál-cukib üzenetek. Kezembe vettem a kicsit és le mentem. Ahol a Maricsék beszélgettek.

Én: Na mentem srácok. Időben ott akarok lenni, ahol elkészítenek a ceremóniára.
- mondtam.

Brúnó: Adj egy csókot az apucinak. - mondta.

Oda mentem és meg pusziltam a száját és ki vette kezemből Sofit.

Brúnó: Te meg kisannyony fogadj szót az anyádnak. - mondta.

Sofi kuncogva nézte az apját. Meg ölelte, megpuszilta az arcát és vissza adta. Mentem fel venni a csizmát. De csak fel akartam venni. Mivel a Sofit fogtam ezért nehéz volt.

Én: Valkusz Milán. - mondtam.

Itt termett és rám nézett.

Milán: Mit akarsz Millám? - kérdezte.

Én: Meg fogod Sofit, míg fel veszem a csizmát és a kabátot? - kérdeztem.

Milán: Persze. Örömmel. - mondta.

El vette, fel vettem a csizmát. Sofi nevetett. Fel egyenesedtem és rájuk néztem. Milán grimaszokat vágott, amit kicsim élvezte nézni. Mosolyogva fel vettem a kabátot.

Én: Add szépen vissza grimasz mester.
- mondtam.

Oda adta és mosolyogva nyitottam ki az ajtót. Meg csapta az arcomat a hideg levegő.

Én: Majd találkozunk a templomba.
- mondtam.

Mindenki: Okés. - mondták egyszerre.

Ki mentem, be tettem a Sofit a hordozóba, be csuktam az ajtót, be ültem az autómba és elindultam. Oda érve, ki szálltam ki vettem a hordozót, amiben aludt a kicsi. Le zártam az ajtót. Be mentem és Dóri futott is ide.

Én: Autóban elaludt az unokád. - mondtam.

Boti: De cukin alszik. Kis angyalka. - mondta mosolyogva.

Petra: Gyere már Kamilla, nem érünk rá cseverészni. - sürgetett.

Le tettem a kicsit, oda mentem és el kezdték egyből a munkálatokat a fejemen. Csenge mivel fodrász ezért volt tehetsége. Petra sminkelt. Bele néztem a kék szemébe és el mosolyodtam.

The Young Boss (Pető Brúnó ff.)Место, где живут истории. Откройте их для себя