_____________________________________
İyi okumalar, sevgilerle...
____________________________________
Etraftaki telaş sesleriyle gözlerimi araladım.
"KALKIN! HEMEN BAHÇEDE DİZİLİN SIRA OLUN. ACELE EDİN!"
Natalia'nın bağıran sesini duyduğumda daha yeni açtığım gözlerimi kapatıp uyuma isteğimi zor bastırdım. Tüm kızlar toplarlanıyordu. Yanımdaki Anna da öyle.
Yatağını toplarken "Hadi Darla. Kalk artık Natalia kızacak şimdi" dedi.
Dediğini yaparak doğruldum ve yataktan çıktım. Gözlerimi ovuşturup görüşümü netleştirmeye çalıştım. Yatağımı toplayarak ayağa kalktım.
Annayla beraber hızlıca lavaboya yönelip yüzümüzü yıkadık. Saçlarım kabarmış görünüyordu. Suyla biraz olsun yatıştırmaya çalıştım.
Lavabodan çıkarak elbise odasına geldik. Tüm kızlar mahremiyeti pek umursamadan giyiniyordu. Burada mahremiyet diye bir şey yoktu zaten. Her anlamda.
Anna'yla dünki elbiselere yönelerek bebek mavisi beyaz rengindeki elbiseleri giyindik. Arkasındaki ipleri yapamayınca ben Anna'nınkini Anna da benimkini yaptı.
Dün Natalia'nın toka aldığı yere yönelip bulduğum incili tokalardan bir tanesini bileğime geçirdim. İş yaparken lazım oluyordu. Anna'ya da teklif ederek "Toka lazım mı?" dedim.
Anna omuz silkerek "Olur" dedi.
Relia kapıdan çıkmadan hemen önce "Acele edin kızlar. Natalia bir dakika bile geç kalmamıza katlanamaz" dedi bizi uyararak.
Bir toka da ona verdikten sonra tüm kızlar gibi biz de dışarıya çıktık.
Yan yana dizilmiş kızların arasında boş bie yer bularak geçtik. Bize doğru ilerleyen Natalia'yı görmemizle başımızı yere eğdik. Hepimizin başı yerdeydi.
"Güzel. Bu sefer tam zamanında dizildiniz sıraya." dedi. Ellerini arkasında birleştirmişti. Ağrı adımlarla sağa sola yürüyor, bizim önümüzde dolanıyordu.
"Akşam saat dokuzda herkes cariye binasında olacak! Bir kişiyi bile eksik görmek istemiyorum. Dokuzu bir geçe bile geç kalmayacaksınız!"
Gözleri sırada gezerken bende takılı kaldı. Çatık kaşlarıyla dik dik bana bakması söylediklerinin daha çok bana hitaben olduğu anlamına geliyordu.
Gözlerini benden çekerek tekrar etrafına göz attı. "Mutfak görevlileri! Hemen kahvaltı hazırlamaya başlayın! Temizliği geçen hafta oluşturduğumuz grup yapsın. Çamaşırı dün kimler yapmıştı?"
Anna ve birkaç kız elini kaldırdı. Ben birden fazla görev yapmıştım ama elimi kaldırıp kaldırmamak konusunda kararsızdım. Hem avludaki yaprakları temizlemiş, hem Kraliçe'nin odasında bir cariye olarak yalnızca süs niyetine orada beklemiş hem de çamaşırlara yardım etmiştim.
Yanıbaşımda duran Anna'nın dirseğini karnıma geçirmesiyle inlememi yuttum.
Elimi kaldırmam için beni uyardığını fark edince elimi kaldırdım.Natalia hepimize tek tek baktı.
"Sizler de çamaşıra! Hemen!"
Birkaç kişi avludan ayrılırken arkamızdan "Kral ve Kraliçe'nin kıyafetlerini onların görevli cariyelerine verin. Prenslerinkini siz yerleştireceksiniz. Sakın bir yanlışınızı görmeyeyim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aitsin (Tarihi aşk serisi 1)
Fiksi Sejarah"Sana iki seçenek sunacağım" dedi kısık ve boğuk sesiyle. Bir yandan da elindeki kadehi hafifçe sağa sola sallayarak içindeki alkolle oynuyordu. Gözlerimi kaçırarak yutkundum. Ben tedirginlikle beklerken o fazlasıyla rahattı. "Ya sıradan bir cariye...