Informations

128 16 12
                                    

Το group therapy είναι εδώ! Άνοιξε και περιμένει όλους εσάς να το εμπλουτίσετε με τις υπέροχες προσωπικότητες σας!

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα club στο οποίο δίνουμε έμφαση σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής σας. Δεν είμαστε μόνο αναγνώστες, μόνο συγγραφείς και μέλη της εφαρμογής. Είμαστε πολλά περισσότερα. Άνθρωποι με ανάγκες, άγχη, προβληματισμούς, διλήμματα, επιθυμίες και πολλές εξομολογήσεις!

Στόχος αυτής εδώ της προσπάθειας είναι να δημιουργήσουμε μία μεγάλη παρέα αλληλοστήριξης και χαράς. Ένα καταφύγιο από την βάναυση καθημερινότητα χωρίς ταμπέλες και βιασύνες. Χωρίς ηλικιακές διακρίσεις κυρίως.

Πώς θα γίνει αυτό;
Μέχρι στιγμής έχω σκεφτεί την ανάρτηση κεφαλαίων με κατηγορίες ανά θεμάτων π.χ. εξομολογήσεις, ερωτικές συμβουλές, θρησκευτικά ζητήματα, πολιτικές απόψεις, επαγγελματική ανασφάλεια κοκ. Σε κάθε μία κατηγορία θα μπορεί το κάθε μέλος να γράφει με την μορφή σχολίων την άποψη του. Ο διάλογος είναι επιθυμητός και απαραίτητος! Αρκεί να σέβεται τα όρια δηλαδή να μην δημιουργούνται διενέξεις χωρίς λόγο και αιτία.

Και εάν θέλω να εκφράσω έναν προβληματισμό μου ανώνυμα διότι ντρέπομαι, αγχώνομαι, αισθάνομαι άβολα;
Σεβόμαστε κάθε τέτοιο περιστατικό και το βοηθάμε. Θα επικοινωνήσετε μαζί μου στο instagram μου: inaa_wattpad ή στο email μου ntinakipoliz@gmail.com. Εκεί μπορείτε να μου στείλετε όσα σας βασανίζουν και έπειτα θα το αναρτώ ανώνυμα ως σχόλιο ή εάν μπορεί να συνθέσει ολόκληρο κεφάλαιο τότε θα είναι η επικεφαλίδα του. Η εχεμύθεια είναι το μεγαλύτερο προσόν εδώ μέσα!

Έχετε κάποιες ιδέες, επιθυμίες, οράματα για το μέλλον του club?
Εάν σας έρχεται στο μυαλό μία ακόμη ιδέα εκτός από τις προαναφερθείσες είμαι πρόθυμη να ακούσω και γιατί όχι να τις εφαρμόσω μέσα σε αυτήν την προσπάθεια. Θέλω να νιώθετε οικειότητα και αυτό όλο να γίνει ένα ασφαλές καταφύγιο τις δύσκολες μέρες που όλα φαίνονται μουντά. Όλοι μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο.

Για να μεγαλώσει όλη αυτή η προσπάθεια μπορείτε να κάνετε tagg όλους τους φίλους σας ή τους γνωστούς σας. Όποιον, δηλαδή, θεωρείται κατάλληλο για να εμπλουτίσει το εγχείρημα.

Η αρχή του club: Πώς θα νιώσουμε τόσο οικεία ώστε να δημιουργήσουμε μία παρέα;
Έχω προνοήσει και γι' αυτό παιδιά μου! Στο επόμενο κεφάλαιο θα έχω ερωτήσεις γνωριμίας που κάθε μέλος θα ήταν καλό να έχει συμπληρώσει ώστε να γνωριστούμε πριν προχωρήσουμε περαιτέρω. Ωστόσο αυτό που πραγματικά θα δημιουργήσει δεσμούς μεταξύ μας είναι τα σχόλια που θα ανταλλάξουμε! Η επικοινωνία που εμείς θέλουμε να κρατήσουμε μέσω του club. Εάν ένα κεφάλαιο π.χ. έχει αναρτηθεί πριν 2 εβδομάδες ΜΗΝ διστάσετε να σχολιάσετε. Εάν δείτε ένα σχόλιο αναρτημένο καιρό πριν, απαντήστε! Κρατήστε επαφές, επιδιώξτε την ανθρώπινη επαφή. Ας φέρουμε όλοι μαζί ζωή πίσω στο wattpad και ας οδηγηθούμε στην αυτοβελτίωση!

Τι σίγουρα θα περιέχει το club?

•Εξομολογήσεις για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ! (Ενδεικτικά: Σημαντικά γεγονότα του παρελθόντος, όσα σας βαραίνουν,  φοβίες κοκ)
•Φόβους και άγχη της καθημερινότητας
Συμβουλές (για ερωτικά, επαγγελματικά- σχολικά, στιλιστικά)
•Διλήμματα
Κοινωνικά (επιλογή σειράς,ταινίας, οργάνωσης προφίλ,  προώθηση βιβλίων - μαγαζιών κλπ)
•Mini games είτε αναφορικά με βιβλία είτε γενικότερου ενδιαφέροντος!
Συναισθήματα άγχους, ενόχων, θυμών και τύψεων!

ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!

 Group Therapy Where stories live. Discover now