Pırıl kızgındı hemde hiç olmadığı kadar çok Amaya'nın odasına bakıp hışımla içeriye daldı.
Amaya odasında pelerini giyiyordu .
Ne olduğunu anlamayan Amaya Pırıla kuşku dolu gözlerle baktı.. Hepsi senin yüzünden sen ortaya çıkana kadar Dağkan hiç bir kıza ilgi duymuyordu.
Onunla birlikte olarak onu kazanmaya yakın en son kişi bendim.. Umursamıyorum ne yaparsan yap !
" Umursamıyormuş aptal kız ama o seni umursuyor .
İnkar etsede sana vurulmuş ". Umursamazsan iyi edersin sonuçta o buzlar prensi kalbi kimseyi sevmez .
Peril'in düşüncelerini duymuş olan Amaya için ağzından çıkan sözler anlamını yetirmişti.
. Bana bunları söylemek için geldiysen söyledin bende duydum şimdi çık ,
Ne derdin varsa benimle değil muhatabıyla çöz .. Kendini bir halt sanma kendini beğenmiş .
Deyip odadan hızla çıkıp kapıyı çarptı.Pırıl'ın düşündüğü sözleri düşünüp gülümseyen Amaya kendini hemen toparladı .
Dağkan ona vurulmuşmuydu? Var olan Aşkla kalbi hızla çarptı.
Gördüğü şeyler hatrına gelince kalbindeki hareketlilik sakinliğe geçiş yaptı.Amaya eski Amaya değildi eski Amaya hayallere dalar yaşanılanları unutmaya çalışıp Aşkı için savaşırdı .
Şimdiki Amaya duyarsızdı ve bu sefer onu kazanmak isteyenin savaşması gerekiyordu .Pelerini üzerine takan Amaya avluya çıktı avluda olan Berk biraz sıkıntılı görünüyordu.
. Hayırdır suratın neden sirke satıyor.. Sana öyle gelmiştir .
Amaya nede olsa telepat gücünü kullanmaya başlamıştı.
Beş saat daha bu gücü kullanacak muhtemelen dövüşte kullanamayacaktı.
O yüzden Berk'in zihnini okudu." Ya geçen seferki gibi başarısız olursam "
Amaya kaç kişi olacaklarını ve rütbelerini bilmiyordu.
Alex'in ekibi de büyük ihtimalle dövüşün içinde olacağından şimdi yapacağı stratejinin bir anlamı yoktu.. İyi o zaman karanlık elementerlerle savaşmak için sabırsızlanıyorum.
Gülümseyen Amaya başını göğe kaldırıp muhteşem bir gün diye fısıldadığında Berk şaşkın bakışlarını Amaya çevirdi.
Bir anda aklına gelen şeyle hemen duraksayıp gözleri karardı.. Ne oldu?
Berk anlık değişen duygu seline anlam veremiyordu.
Koşarak eve giren Amaya soluk almadan tırmandığı merdivenlerden sonra kendini Dağkan'ın odasında buldu.Dağkan şaşkın bakışlarla Amaya ya bakıp
. Ne oldu ?Hızla kapıyı kapatan Amaya Dağkan'ın masasının üzerine ellerini koyup başını öne doğru hareket ettirdi .
. Enerjiyi kapufle eden ekibinde biri varmı ?Dağkan neden sorduğunu anlamasa da biraz düşündükten sonra.
. Den'in ekibinde yetenekleri gizleyen enerjiyi istediği şekilde azaltan çoğaltan hatta tamamen silen biri olduğunu duymuştum .Amaya soluk verip gülerek koltuğa kendini attı.
. Harika olduğunu söyleyen oldu mu ? Sonra tekrar gülüp tabiki olmuştur benimki de soru.. Amaya ne oluyor ?
. Biz gitmeden buraya gelmeli aynı zamanda Uğur da gelmeli .
. Neden ?
. Işıgın enerjisini yok göstermek istiyorum düşman kendini tam göstermeden en büyük kozumu meydana çıkaramam .
Tabi diğerleri de bilmemeli bizim ekip haricinde yani.
Şu senin pırıl ona güvenmiyorum hafızsaından masada söylediklerimi sildirirmisin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...