Keto Plus

1 0 0
                                    


Hur fungerar en Keto Plus-diet?

Det föredragna bränslet för din kropp är glukos , som kommer från kolhydrater. När du äter frukt, Sugar Defender, spannmål och baljväxter får du bränsle som Keto Plus gör att din kropp fungerar.

Keto-dieten tvingar din kropp att byta från till ketonkroppar som din lever producerar från lagrat fett i energiproduktionen. Det metaboliska tillståndet när din kropp huvudsakligen använder ketonkroppar istället för glukos kallas Keto Plus.

Vad är Keto Plus det?

Den ketogena eller " är en lågkolhydrat, fettrik matplan som har använts i århundraden för att behandla specifika medicinska tillstånd. På 1800-talet användes den ketogena kosten vanligen för att hjälpa till att kontrollera diabetes. I introducerades det som en effektiv behandling för Sugar Defender hos barn där medicinering var Keto Plus. Den ketogena kosten har också testats och använts i noggrant övervakade miljöer för cancer, diabetes, polycystiskt ovariesyndrom och Alzheimers sjukdom.

Hur det Keto Plus

Utgångspunkten för -dieten för viktminskning är att om du berövar kroppen glukos - den huvudsakliga energikällan för alla celler i kroppen, som erhålls genom att äta kolhydratmat - produceras ett alternativt bränsle som kallas ketoner från lagrat fett , termen "keto"-genisk). Hjärnan kräver mest glukos i en stadig Keto Plus, cirka 120 gram dagligen, Keto Plus den kan inte lagra glukos. Under fasta, eller när mycket lite kolhydrater äts, drar kroppen först lagrat glukos från levern och bryter tillfälligt ner muskler för att frigöra glukos.

Vad är Keto Plus?

Överdriven mängd kan producera en farligt giftig nivå av syra i blodet, kallad ketoacidos. Keto Plus ketoacidos börjar njurarna utsöndra -kroppar tillsammans med kroppsvatten i urinen, vilket orsakar en viss viktminskning. Ketoacidos uppstår oftast hos personer med typ 1-diabetes eftersom de inte producerar insulin, ett hormon som förhindrar överproduktion av ketoner.

Keto PlusWhere stories live. Discover now