~7~

78 11 4
                                    


Başımdaki ağrı o kadar fazlaydı ki ne olduğunu bile kavrayamıyordum.

___________________________________________

Emre'den;

Başımdaki ağrı azalmaya başlamıştı fakat vücudum yanıyordu. Üstümdekileri çıkarmak istiyordum. Fakat başımda duran bir adet kral vardı. Ben neden kralın odasındaydım ki o da muamma.

"Sıcak. Çok sıcak."

Çok yorgundum. Sözlerim bile mırıltı gibi çıkıyordu. İlk gün rezil olduğum hamamında yıkandığım kral şimdi başımda durmuş her istediğimi yapıyordu. Ve şey sanırım çok tatlı gelmişti gözüme.

"Çok sıcak. Üstümü çıkarmak istiyorum. Çıkarr."

Mızmızlanıyordum ve hoşuma gidiyordu ama gerçekten çok sıcaktı ve ben dayanamıyordum.

"Sakin ol kızgınlıktasın bundan dolayı sıcak geliyor. Feromon yayacağım ve sakinleşeceksin tamam mı?"

Kızgınlık? Ben ve kızgınlık? Ne diyordu bı adam? En son 14 yaşımda kurt cinsiyetimi öğrendiğim de kızgınlığa girmiştim benim açımdan imkansızdı.

"Ben kızgınlığa girmem. Yanlış."

"Girdin ama omega ben de kızgınlıktayım o yüzden çok konuşma kendimi tutamam ve feromon yay."

"Ben nasıl yayacağımı bilmiyorum bazen oluyor ben yapmıyorum. "

"Odaklan olur. Hadi!"

Zaten yorgundum bı de emir yağdırıyordu.

"Emir verme bana. Yayıcam tamam yorgunum zaten."

Ben feromon yaymaya çalışırken burnuma sandal ağacı kokan etkileyici ve huzur verici bir koku gelmişti çok hoşuma gitmişti. Ona döndüm.

"Ne kokusu bu çok güzel?"

Bana birazcık "salak mısın?" bakışı atmış olabilir.

"Feromon kokum."

"Nasıl yaptın bunu, çok güzel kokuyor?"

"Betalar hariç herkes yapabiliyor odaklan sadece."

Dedikleri ile gözlerimi kapatıp ana odaklanmaya çalıştım. Kısa süre sonra bir inleme sesi duymamla oraya döndüm. Kral yatağının desteğine elini koymuş ve biraz eğilmişti.

Havadaki koku karışıktı ve çok güzeldi taa ki deliğimde ıslaklık olduğunu fark edene kadar. Daha sonra terlemeye başladım ve tamamen bitkin duruma düştüm. Ağzımdan kendi isteğim dışında bir inleme çıktı.

Kral da benden farksız değildi fakat kendini tutuyormuş gibi bir hali vardı. Ne yani kızgınlık mıydı bu?

___________________________________________

Yağız'dan;

Kralın uzun süre odadan çıkmaması kızgınlığa girdiği anlamına geliyordu. Ve bu da mutfakta çok iş demek oluyordu.

Kendimi toparlayıp bugünün menüsü için malzemeleri kaynatıyordum. Kralın rutundan faydalanıp zehirlemeye çalışmasınlar diye ben tek yemek yapıyordum. Biraz fazla tedbirliydik. Dışarıda ise haşmetlim duruyordu.

Kendisini sarayda çalıştığımdan beri seviyorduk yaklaşık 10 yıl olmuştur. Bırakmak istedim fakat olmadı onu her gördüğümde kalbim yeni doğmuş gibi atmaya başlıyordu.

Elimdeki malzemeleri tencereye atıp pişmesi için altına tahta attım. Sonra ise meze yapmak için bir kaf sey çıkarıp doğramaya başladım.

O sırada arkamda bir gölge belirmişti. Arkamı dönüp gölgeye baktığımda haşmetlim -Cenk- olduğunu gördüm.

"Bir şey mi oldu?"

Dedim onun gözlerinin içine bakarak.

"Hayır sadece canım biraz tatlı çekti."

Başımı salladım fakat hala tatlı falan yapmamıştım ki. Bunu en iyi o bilirdi genelde.

"Tatlı yapmadım hala. Bazı malzemeler eks-"

Alnıma konan öpücükle bedenim titremeye kalbim etraftaki tüm sesleri kesmeye başladı.

Elimi alnıma koydum. Hem heyecanlı hemde anlamaz bakışlarla yüzüne baktım.

*Ben tatlı mı yedim. Gidiyorum şimdi."

Diyip kocaman gülümseyip arkasında bir adet şaşırmış, sevinmiş , ölmeye yakın beni bırakmıştı.

Bana tatlı demişti. BANA TATLI DEMİŞTİ.
ON YILDIR AŞIK OLDUĞUM ADAM BANA TATLI DEMİŞTİ.

Sakin olamıyordum etrafta tepinip, her yere bağıra çağıra onu sevdiğimi söylemek istiyordum ama olmazdı işte.

Biraz daha kaldıktan sonra kendime çekidüzen verip yemek yapmaya geri döndüm.

___________________________________________

Emre'den;

Kendimi tutmaya çalıştıkça batıyordum sanki. Tüm sıcaklık vücudumu sarmış içine çekiyordu sanki. Deliğim o kadar ıslanıyordu ki belimi kaldırma isteği ile dolup taşıyordum.

Gözlerim kayıyordu. Elimi üstümdeki yorgana atıp onu sıktım. Ve sürtünmeye başladım. Başka türlü yapamıyordum. Üstelik oda da bir adet kral varken ve benle aynı durumdayken.

Ona bakarak yorgana sürtüyordum alt bölgemi. O sırada bana döndü

"Birbirimizi rahatlatmalıyız yoksa olmaz."

Anlamaz şekilde ona baktım

"Onu da mı bilmiyorsun?! Ah işte dokunacaz birbirmize."

Dedikleri ile daha da kötü olmuştum ben utanıyordum fakat alt tarafım için durum hiç iç açıcı değildi.

"Şundan kurtulayım da ne yapıyorsak yapalım."

Kafasını salladı ve bana doğru geldi. Feromon kokusu o kadar iyi geliyordu ki bana. 

Verdiğim kararın sonuçları ne olacaktı.....

___________________________________________

Arkadaşlar cinsellik veya +18 olacak haberiniz olsun. Rahatsız olacak varsa da işaret koyarım

Bayy
🎀

Geri Dönünce/ BXbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin