Aşkını bir sır gibi.!

88 15 24
                                    

Kartal Yuvası🦅🤍🦅

Sorunlu kişisi , Rafa kişisini ekledi.

Ciro kişisini ekledi...

Mustafa Erhan kişisini ekledi...

Cucukum: Sonunda be.! Sonunda alındım bu gruba.!

Sorunlu: Çok konuşma cucukum her an atabilirim.😏

AşkADAM: Biz neden bu kadar bekledik gruba girmek için.?

AltınAyak: Bende bunu düşünüyorum. Gözümüzün önünde , grupta daşşak geçtiler. Bizi almadılar.

Necom: Seni bana kardeşim diye tanıttıkları günün, Allah belasını versin. Allah belasını versin.!

Merdom: Bir ayda Türkçeyi nasıl öğretiyorum , oynat bakalım.! Dediğin bu muydu amk.? Bu adam , daşşak geçmek ne nasıl biliyor amk.?

KaraBüllük: Siz bu kızın , düzgün Türkçe öğreteceğine inandınız mı.? Doruk ile birlikte , bana öğrettikleri ilk kelime 'orospu çocuğu' ne bekliyorsunuz siz bu kızdan.? Anlamadım ki amk.

Sorunlu: Doruk demişken. O piçin kellesini alma vakti gelmiştir. Tez kellesi vurula.!

Sarışınım: Doruk abi hâlâ gruba girmek için yalvarıyor sjsjjsjsjsj

AltınAyak: Neden alınmıyor ki.?

Muçi: Hilal abla onu sınır dışı etti. Vizesini iptal etti. Pasaportunu yırtıp attı ssjsjssjs

Talham: Fark ettiniz mi.? Muçi artık canlı açın izleyek demiyor.

Cucukum: Ne canlısı abim.?

Sorunlu: Lannnnn. Lannnn. Bu daha reşit olmadı dimi. Mustafa. Şimdi siktir git. Seneye alırım ben seni.

Cucukum: Ya abla olmaz ya. Ağlarım yeminle.

Sarışınım: Abla inanma bunun saf bebe ayaklarına. Senden benden daha çok küfür ediyo. Bu piçin bilmediği beş vakit namaz. Onuda bilmediği için değil , işine gelmediği için kılmıyo.

Sorunlu: Vayyyyyy demek öyle he.! Demek küfür ediyor. Ağzına acı biberi sokmak farz oldu.!

AşkADAM: Öyle bir "ağzına" diyor ki , biber mi sokacak başka bir şey mi orası meçhul amk.

Tosunum: Hilal bu. Her an , kime ne sokacağı belli olmaz amk.

Sorunlu: Sana da kanarya sokacam. Ama ağzına değil....

Tosunum: Kadıköye bekleriz Hilal hanım.!

Cucukum: Kadıköy dediğin bebek mafyası. Fanları sübyan topçu tayfası.

Oğuzuyanoğuz: Oooooo girdi lan girdi sjsjsjks

Tosunum: Mustafa tekde denk gelmeyelim koç.

Kartallar Yüksek Uçar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin