Lino(b¹)

164 19 124
                                    

-Su anki kişilik Lino. Minho'nun kötümser kişiliği. Hastalık adı: çoklu kişilik bozukluğu-

Lino'nun son vuruşundan sonra yere yığılıp kafasını yere koymuştu. Usul usul göz yaşı döküyordu. Kocasının hasta olduğunu biliyordu ama bu günlerde fazla garipti.

Daha önce hayatında hiç yemediği dayağı yemişti. Sevdiği adamın zihnindeki bir diğer kişi ondan ne istiyordu? Neden bu kadar agresifti?

"Minho... Lütfen dur artık..."

Beyaz ve gri renklerden oluşan fayans jisung'un gözyaşları ile sulanıyordu.

"Minho..."

"Hadi ama bebeğim, benim Lino olduğumu ikimizde biliyoruz. Buna rağmen neden hâlâ bana Minho diye sesleniyorsun?"

Küçüğün kolundan tutup yerden kaldırmıştı. Sert şekilde beyaz deri koltuğa fırlattığı küçüğün üzerine eğilmişti.

"Söylesene güzelim!? Neden benden gizli doğum kontrol hapı kullanıyorsun!? Yoksa benden çoğunun olmasını istemiyor musun?"

"Sen hastasın Minho! Sana bırak çocuk vermeyi günahımı bile vermeyeceğimi biliyorsun iğreniyorum senden!"

Yüzüne tükürdüğü iri bedenden sert bir tokat yemişti. Dudağından süzülen kan yavaşça çenesine varıyordu.

"Cezanın çekmesin! Aptal orusbu!"

Kolundan tutup merdivenleri birer birer sürükleyerek çıkarttığı küçüğün çığlıkları durmuyordu.

Yatak odasına geldikleri zaman kapıyı sertçe kapatıp soyunmaya basmıştı. Jisung titriyor ve ne yapacağını bilmiyordu.

Eğer hamile kalırsa bebeğinin eceli olmuş olurdu. Minho iyileşmeden bebek sahibi olmasalardı. Çünkü karşındaki kişi sürekli iyimser-kötümser olarak değişiyordu.

Bebeğinin böyle birine baba demesini istemiyordu.

"Minho yapma! Hazır değilim bebek sahibi olmaya hazır değilim!"

Çığlık atarak ağlıyor ve çırpınıyordu. Tamamen çıplak kalan kocasından uzaklaşmak istese bile Lino onu tutuyordu.

Kendi gibi küçüğünün de üzerini çıkarmaya başlamıştı. Jisung kocasının ona dokumasını istemediğinden değil, Lino'nun sert tavırlarından kirli sözlerinden dolayı istemiyordu.

"Dokunma bana!*

Aniden içinde hissettiği şişlik ile sesi kesilmişti gözleri dolmuştu karnı kasılmıştı.

"Minho yapma"

Üzerindeki benden hiç beklemeden git-gellere başlamıştı

Acıdan ve korkudan çığlık atıyor elleriyle Minho'nun karına baskı uygulayıp itmeye çalışıyordu.

"Minho yapma.."

Artık yanakları sırılsıklam olmuştu. Canının yankısı iki katına çıkmıştı çünkü kendini çok kasıyordu.

"Siktir kendini bu kadar kasma jisung!"

Jisung'un içindeki penisi zonglamaya başlamıştı. Hareket edemiyor sadece öylece duruyordu.

"Kendini bu kadar kasma dedim anlamıyor musun!?"

Elinde olan bişey değildi bu. Daha önce eşi ile bu kadar isteksiz ve korkarak sex yapmamıştı.

Minho ellerini jisung'un yangına koyup sakinleşmeye çalışır bir ses tonunda konuşmuştu.

"Küçüğüm benim için gevşek"

Peki Ya Kimsin Sen....? | MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin