Dağkan ekibine köydekileri bir an önce boşaltmaları için talimat verdi .
Köy'de boşaltılma işlemi devam ederken Zafer ve ekibi Dağkan'ın emriyle diğerlerine katıldılar .
Yirmi dakika içinde köyde yaşayan hayvanlardan başka kimse yoktu.Amaya köy kahvesinin bahçesindeki sandalyeye oturduğunda diğerleride ona eşlik etti.
. Amaya geleceklerine eminmisin?
. Yarım saat içinde burdalar.
. Geçen sefer üç kişiydiler bu sefer kaç kişiler acaba ?
Burak'ın sorusu havada kaldı.Herkes stresli şekilde beklerken Amaya oldukça heyecanlıydı .
Kırk dakika geçtiğinde Zafer
. Kimsenin buraya saldıracağı yok yarım saat dedin kırk dakika oldu kimse gelmiyor.
Biz gidiyoruz .Amaya sihirli sözcükleri fısıldayarak hançerlerini çıkartıp birini sertçe tahta masaya batırdı.
. Kimse yerinden kıpırdamıyor aksi takdirde soluğunu keserim .. Amaya ? Dağkan adını sertçe söylediğinde Amaya bakışlarını netleştirip
. Güven bana biraz daha .Dağkan bakışlarını Amayadan çekip Zafere baktı.
. Biraz daha burda bekleyeceğiz .Homurtulu şekilde oturup sessizce beklerken aradan geçen beş dakikanın ardında
Heyecanla. Beş kişi geliyor biri oldukça güçlü . Silvia enerjimi tamamen gizle ne olursa olsun eve gidene kadar bariyerimi kaldırma .
Bu esnada mecbur kalmadığın müddetçe dövüşe katılmanı istemiyorum.
Takviye lazım olursa oyuna girersin .Amaya'nın sözü bittiğinde Dağkan tüm idareyi eline alıp ,
. Burak Berk Zafer üçünüz bir kişiyi alın.. Ben tek başıma bir kişiyi alt edebilirim .
Amaya'nın teklifi hoşuna gitmesede onun karanlık elementerler üzerindeki etkisini görmek için Dağkan sesini çıkartmadı .Amaya tercihini söyledikten sonra Dağkan grupları ayırmaya devam etti .
. Hakan Tanya sizde bir kişiyi alın.
Edi Nazan ve Akif sizde üçüncü kişiyi alın.
Tunç sen benimlesin.
Uğur Amaya'ya destek olurken zihnin benim ve Amaya'nın zihninde bağlı olsun .
Diğerleriyle irtibatı sen sağlayacaksın .. Emredersiniz efendim .
Amaya pelerini çıkartıp boynunu çıtlattı elinde döndürdüğü hançerleri çevirirken heyecanlıydı yüzünde silemediği gülümseme onu korkutucu yapıyordu.
. O ayakkabılarla nasıl savaşacaksın ?
Tanya'nın gözleri Amaya'nın sivri topuk ayakkabılarındaydı.. İzle de gör bebek , topukları kırılırsa Alex'e yenisini aldırırım.
Sonuçta onun bölgesini korumak için burdayız kendi olmamasına rağmen .Tanya tam bir şey söyleyecekti ki Akif
. Köye girdiler zihinleri oldukça sesli .Sesli şekilde gülen Amaya yapacağı dövüş için sabırsızdı .
Köyün meydanına gelen karanlık elementerler daha öncekiler gibi değildi Burak
. Bunlar savaştığımız ekip değil. Diye fısıldadı .. Birileri bizim geleceğimizi Haber vermiş olmalı.
Diyen esmer kız sırıtınca uzun boylu olan.. Karınca ezecektik şimdiyse hamam böceği ezmemiz gerekecek Melinda .
Kafasının bir kısmı sıfır numara traşlıyken diğer tarafında ki saçlar toka takacak kadar uzun olan Adam.
. Bu durum beni oldukça heyecanlandırdı bu günün güzel bir gün olacağını biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...