Megjött a taxi bepakoltunk és elindultunk a szálláshoz.
F.:Nagyon szép ez a város-döltem a Peti vállára
P.:Igen-oda is értünk a szállásra, kipakoltunk és megálltunk előtte
P.:Gyönyörű, de nálad nem szebb-karolta átt a vállamat és bementünk, oda mentünk a recepcióhoz elmondtuk, hogy foglaltunk és adtak szobát. Felmentünk a ,,szobába"
Hotel:Ajtó mögötti fal:
Konyha:
Nappali:
Szobánk:
Fürdő +wc:
Miután körbe néztünk, énrögtön kimentem az erkélyre. Neki támaszkodtam a korlátnak és a Peti hátulról megölelt.
F.:Nagyon szép
P.:Egy élményt szereztél nekem baba-puszilt bele a nyakamba
F.:Lemegyünk a városba?-néztem hátra
P.:Aha-vettem fel egy fekete pulcsit, mielőtt elindultunk bezártam az ajtót, majd lementünk. Kettő órát kint voltunk, elvitt egy étterembe, fél tizenkettőkor vissza mentünk a szállásra. Mikor bezártam az ajtót oda jött a Peti felkapott, megcsókolt elvitt az ágyhoz és ledobott, rám mászott elkezdte levenni a ruháim én is levettem róla. Elkezdte kiszívni a nyakam, egyre ment lejjebb. Oda ért a nőiességemhez és elkezdte a dolgát, ismét nem hagyta, hogy elmenjek, feljött hozzám, megcsókolt átt fordítottam a pozíciónkat, most én csináltam a dolgom, én se hagytam elmenni. Felmentem hozzá vissza fordította a pozíciót, le nyúlt a táskához gumiért, felrakta, rám nézett és belémhatolt. Mikor mindketten elmentünk, lefeküdtünk egymás mellé a Peti oda húzott magához, belepuszilt a nyakamba.
P.:Szeretlek baba-felé fordultam megcsókoltam és aludtunk.
Másnap tízkor keltem, nem volt mellettem a Peti ki néztem az erkélyen, kint ült.
Csináltam róla egy képet, megjelöltem és kiraktam.
Kép:Csippogott a telefonja, megnézte é hátra fordult, rám nézett.
P.:Jó reggelt baba-oda jött hozzám
F.:Mmmm-magamra húztam,-Jó reggelt-megcsókoltam. Ráfeküdt a melkasomra, egyik kezét bele rakta a kezembe, másikkal megfogta az egyik mellem.
P.:Van a közelben egy strand le megyünk?-nézett fel rám
F.:Aha, de előtte mennyünk el reggelizni-felkeltünk, felöltöztünk
Ruhám:(csak a ruha)
Cipőm:Elindultunk ki a városba.