פרק אחרוןן אני כל כך מתרגשתת!!💕
אזהרה פרק זה הוא פרק עצוב ביותר,
יהיו כאן בכיות התוודויות וזכרונות.פרק מאוד אבל מאוד חשוב!
תכינו את הניירות חבר'ה...(אני באמת עוד שניה בכיתי כשרשמתי את זה....אם תיכנסו לסיפור כמוני גם אתן תזילו דימעה או שניים...)
מקווה שתהנו ותאהבו 💞
לא לשכוח להגיב ולהצביע💫קריאה מהנה!🤞
-
פתאום אישה הנראת מבוגרת מהן ניגשה והתחילה לדבר ולשאול אותה כמה דברים.לא יכולתי לשמוע אותן אבל יכולתי לזהות את פרצופה של אותה אישה.
.
.
.
.
.
.
.
אותה אישה שבגללה הכל התחיל!..-
נ.מ ג'אנגקוק
ראיתי אותה!.
מצאתי את הסיבה לכך שאני כאן.
הבטתי בטאהיונג שראה שמשהו לא בסדר.
סימנתי לו שאני צריך לעזוב לרגע והוא הינהן לחיוב במהירות והפנה את מבטו למראיינת לבדיוק פנתה אליו..
ראיתי שאותה שליסה ואותה אישה כבר לא נמצאות במקום בו הן היו לפני אז התחלתי לחפש.
עברתי בכל חדר ובכל פינה, אך לא מצאתי אותן בשום מקום.
עצרתי במקומי נאנח ביאוש כשפתאום הרגשתי יד מונחת על כתפי.
מיד הרמתי אתר ראשי לאדם שלו שייכת היד, וזה היה טאהיונג.
"קרה משהו קוקי..?" שאל אותי במעט דאגה.
"טאה...אני יכול לשאול אותך שאלה..?" שאלתי אותו ברצינות והוא מיד היהנן לחיוב והתרצן.
פתחתי את הטלפון שלי נכנס לאינסטגרם של טאהיונג ומדפדף למטעה עד שמוצא את התמונה הנחוצה.
לחצתי על התמונה כדי להגדיל ומגיש לו את הטלפון.
" מי האישה שנמצאת בתמונה מאחוריכם טאהיונג.." שאלתי אותו בפנים רציניות.
כרגע היינו ליד חדרי השירותים, וכמו תמיד שירותיי הבנות ממוקמים ליד שירותי הבנים.
"מה זאת אומרת...? למה אתה צריך לדעת?" שאל אותו בבילבול.
"טאהיונג....האישה הזאת היא בעצם הסיבה לכך שאני כאן איתך, האישה הזאת היא הסיבה לכך שאנחנו אוהבים אחד את השני, האישה הזאת היא הסיבה לכך שהלכתי להיבחן לתפקיד שומר הראש, טאהיונג.." אמרתי לו במבט עייף.
הייתי עייף כל כך.
עייף מהעבודה, עייף ממחשבות, עייף מניסיונות,עייף מהחיים....עייף מהכל.
רציתי כבר לדעת מי זאת אותה אישה ניסתרת שאני כבר יותר מחודשיים רודף ומחפש אחריה.
אותה אישה שמזכירה לי את עצמי במראה, בחיוך בפרצוף.
YOU ARE READING
My bodyguard / Taekook
Romanceקים טאהיונג הידוע גם בשם הבמה וי ממבר בלהקת ביטיאס הגבר שכל אחת הייתה רוצה לעצמה חתיך , מפורסם ,עשיר ,דוגמן ,צעיר . אבל כולן יודעות שאין להן סיכוי מכיוון שטאהיונג העלה פוסט עם בת זוגתו החדשה שחצן אוהב את חברי להקתו כאילו הם חלק ממשפחתו 💚🐯 ~~~~...