Bölüm şarkısı;
Mabel Matiz- Hanfendi"Küle dönmüş bahçeme çiçek açtırırsın biliyorum."
.
.
.
Arabaya binmişlerdi. Camdan konağa bakıyordu seyran. Belki son kez bakıyordu ablası ve annesiyle yaşadığı yere. Gözünden yaşlar akıyordu ağlaması bir süre sonra yerini hıçkırıklara bırakmıştı. Seyran'ın ağladığını farkeden ferit, mendil uzattı.
Belki hemen yalıdakileri aile olarak benimseyemezdi ama ferit ona yabancı hissetirmezdi. Seyran o gün anlamıştı aslında ferit'in ona hep destek olacağını.
Ferit'in sıcacık elleri seyran'ın ellerini buldu. Ben senin ailenim dercesine, kavramıştı sevdiği kadının ellerini.
Yarım saatlik bir yolculuktan sonra otele vardıklarında derin bir nefes aldı seyran evliydi artık. Gelinliğinin eteklerinden tutarak içeriye doğru adımladı genç kız. Seyran ve ferit'i gören herkes alkışlıyordu genç çifti.
Seyran'ın beti benzi atmıştı. Bunu farkeden gülgün konuştu.
"Seyran, iyi misin sen kızım? Rengin solmuş." Gülgünün dediğini duyan ferit hemen seyran'a doğru döndü. Genç kızın yüzünü inceledi. Gerçektende sevdiği kadının rengi solmuştu.
"Olur öyle şey gülgün. Genç kız işte hayatında ilk defa evleniyor heyecan yapmış." Dedi orhan. Eşine ters bir şekilde baktıktan sonra tekrar seyran'a döndü gülgün.
"Ee efendim ben bir lavaboya gitsem iyi olacak." Dedi seyran, en azından elini yüzünü yıkardı kendine gelebilmek için.
"Odamızda girersin seyran. İyi görünmüyorsun gerçekten." Dedi ferit.
"Olur mu öyle şey oğlum. Gel kızım sen benimle elini yüzünü yıkayalım." Dedi gülgün, seyranı belinden tutarak lavaboya doğru yönlendirdi.
"Bir şeye ihtiyacın olursa çağır beni Seyran kızım olur mu? Çekinme."
Başıyla onaylandı seyran. Lavaboya girdi, kendine gelebilmek için yüzüne hafifçe su çarptı. Aynadan görüntüsüne baktı."Kendine gel seyran, noluyor sana?" Kendi kendine konuşuyordu seyran. İyi olduğunu hissedince lavabodan çıktı. Kapının önünde sadece gülgün ve ferit vardı. Dışarıdan nasıl göründüğünü bilmiyordu ama ferit'in bakışlarına göre iyi görünüyordu belli ki.
"İyisin dimi seyran'cım?" Dedi gülgün. Başıyla onayladı seyran.
"İyiyim efendim teşekkür ederim."
"Tamam o zaman siz odanıza çıkın. İyi geceler." Diyerek asansöre yönelmişti gülgün.
Seyran ile ferit diğer asansöre binmişlerdi. Ferit kafasını arkaya yaslayarak sevdiği kadının yüzünü izliyordu. Evli olmaları rüyaymış gibi geliyordu ona, önceden bar köşelerinde antep fıstığı diye sayıkladığı kişi ile evliydi şu an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Şarap|SEYFER
Fanfiction"Gözlerinin yeşilinde bir orman vardı ve ben o ormanda kayboldum Seyran."