פרק 3: יום רביעי, 26.6

159 36 185
                                    

שלום שלוםםםםם
וואו כבר דאגתי שלא נגיע למטרה של התגובות. מה קרה?!?!
תמיד אתן כותבות מיליון תגובות ודווקא הפעם כתבתן פחות
לא נורא אני עדיין אוהבת אתכן 🖤🖤🖤

קריאה מהנה!!!!

💚💙

יום רביעי, 26.6

אני קם לבוקר מעט יותר רענן, במיוחד בגלל שהלילה התעוררתי רק פעם אחת מגניחות וצרחות. הבוקר הזה דומה מאוד לבוקר של אתמול. שוב אני מתעורר בשש. שוב אני מכין לעצמי קפה. שוב אני מתיישב מול המחשב וממשיך לעבוד בלחץ. שוב הארי מתעורר ומגיע לשבת לידי, ואני שוב רוצה לצרוח עליו, אבל מסוגל רק להציע לו קפה. שוב הוא מנסה לפתח איתי שיחה, ואני שוב לא מעוניין בכך.

"איך אתה מכין את הקפה שלך?" הוא ממשיך לנסות, וכמובן שבוחר בנושא השיחה המשעמם ביותר שיכול לחשוב עליו.

"קפה ומים." אני עונה בקרירות, לוגם מהקפה שלי ומרגיש איך הוא נהיה מריר יותר כשאני בחברת הארי.

"וואו, נשמע כמו מתכון ששווה לשמור." הוא מנסה להיות מצחיק, אך במקום זה, הוא פשוט מעצבן אותי יותר.

אולי אני כן טיפה שונא אותו.

לשבת לשתות קפה עם האקס של החבר הכי טוב שלי, זה לא בדיוק איך שרציתי לבלות את הבקרים שלי. במיוחד לא כשזה הארי סטיילס. אם מקס היה מזמין לכאן את גייב, ג'ונה או אפילו את בריאן, הייתי הרבה יותר מרוצה כרגע. הרי עם גייב הייתי יכול לדבר על כדורגל, כי הוא אוהד מושבע בדיוק כמוני. עם ג'ונה הייתי יכול לדבר על מוזיקה, כי אני והוא אוהבים את אותן הלהקות, ושנינו שרים ומנגנים בגיטרה. ועם בריאן הייתי יכול לדבר על הכל.

ובמקום זה אני יושב כאן עם הארי סטיילס, משתף אותו במתכון הסודי שלי לקפה.

"חשבתי שאמרת שלא אראה אותך שוב." אני נשבר לבסוף כשאני מחליט שכן לפתוח את הנושא שהתחמקתי ממנו, לוקח עוד לגימה מהקפה שלי, שהספיק כבר להתקרר.

"טוב, אז שיקרתי".

"לא דיברתי על אתמול." אני מסביר לו את כוונתי, והוא מהנהן.

"גם אני." הוא אומר בטון רגוע יותר, מחייך חיוך קטן כשאני מדביק את עיניי לשלו. אין בי שום כוונה להמשיך את השיחה הזאת, שמראש לא רציתי להתחיל. אז אני קם ממקומי, שוטף את הכוס בשקט, ושוב מנסה להתעלם מהארי, שממשיך להביט בכל צעד שאני עושה.

אני מתקדם לחדרי והפעם בוחר בחליפה כחולה. אני מסדר את שיערי לפני שאני יוצא לכיוון הסלון, מתפלל שהארי הפעם נשאר במטבח ולא מחכה לי בסלון כמו אתמול. אבל כמובן, אני לא יכול שלא להתאכזב כשאני רואה את הארי יושב על ספת הסלון בדרכי אל דלת הכניסה.

הוא קם ממקומו לפני שאני מספיק לחמוק מחוץ לבית. ובזמן שאני מנסה לשמור על השתיקה, אני יכול לראות שיש לו תוכניות אחרות.

Falling Again || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now