שלום שלוםםםםםם🥰❤️
קצת בעיכוב אבל פרקקקקקאוהבת המון 💖💖💖
💚💙
יום שישי בערב, 28.6
"אתה כאן בשביל מישהו?" אני שומע קול גברי לצידי. השעה היא 21:12. הקדמתי מעט כי הרגשתי שאני חייב לסדר את מחשבותיי לפני הפגישה עם אלינור, ולעשות לעצמי 'הכנה נפשית' מוקדמת.
אני מביט לצידי, רואה גבר שרירי ומחוספס עם שיער בלונדיני. מבט פלרטטני לבוש על פניו, ואני יודע שבכל יום אחר כנראה שהייתי קופץ עליו, אבל היום הגעתי לכאן מסיבה אחרת.
"בשביל מישהי." אני מתקן אותו, ממשיך לשתות מהבירה השנייה שלי לערב, מרגיש כבר את האלכוהול זורם בגופי. "פגישה עם האקסית".
אני משתף יותר מידי, ויכול להאשים בכך רק את האלכוהול. הרי תמיד הייתי אדם פרטי. אבל הבחור ממשיך לשבת לידי, והוא מזמין בירה גם לעצמו, אז נראה שהוא סקרן לדעת עוד לגבי.
"מישהי, אתה אומר?" הוא נשמע מופתע. "אני חייב להודות, הייתי בטוח שאתה נמשך לגברים, והגיידאר שלי לא טועה לעולם".
"הוא לא טועה גם הפעם. אני ביסקסואל." אני משתף על מנת לשתף, ולא על מנת שירגיש שיש לו סיכוי כלשהו איתי, כי אין לו. ונראה שהוא מבין את זה. הוא מביט בי כאילו שהוא יודע שיש לי המון על הראש, והפגישה עם האקסית לא נקבעה סתם מתוך אקט של חרמנות. והוא נראה מספיק משועמם בשביל להתעניין בבחור הזר שיושב על הבר במקום לחפש סטוץ ללילה.
"אז למה אתה נפגש עם האקסית?" הוא מתעניין. "זה לא נשמע כמו רעיון טוב".
"כנראה שזה רעיון גרוע." אני עונה, לוגם לגימה גדולה מהבירה שלי, מעוניין לסיים אותה כמה שיותר מהר כדי שאוכל לקחת לעצמי בירה חדשה. להיפגש עם אלינור זו ללא ספק טעות, וידעתי את זה ברגע שהתיישבתי בבר לבדי. אבל זה היה מאוחר מידי בשביל לבטל.
"אז למה?" הוא ממשיך להתעניין. "למה אתה נפגש עם האקסית, כשאתה יודע מראש שזה רעיון גרוע?"
"זאת שאלה טובה." אפילו ממש טובה, אני פשוט לא יודע איך להתחיל לענות עליה. "אני מניח שכשהשותף שלך מזיין את הבחור שאתה מאוהב בו כבר שנים זה די הופך אותך למטומטם".
"זה נשמע די רעיל." הוא מכווץ את פניו, נראה מבולבל אך מסוקרן. "וגם נשמע כמו סיפור מעניין, אני חייב להודות".
"זה לא באמת מעניין." אני נאנח בקול, משחק בידי עם כוס הבירה, שבשלב הזה כבר כמעט ריקה. "יצאתי עם מישהי, הכרתי לשותף שלי מישהו. גיליתי שה'מישהו' הזה הוא כל מה שחיפשתי בחיי, אך מעולם לא הייתי מוכן לומר את זה בקול. עד עכשיו, כמובן." אני מספר לו בקצרה את כל מה שקרה בשלוש השנים האחרונות, כמובן נמנע מלדבר על קטעים מסוימים שאני בוחר לשמור לעצמי.
YOU ARE READING
Falling Again || Larry Stylinson
Fanfiction** גמור ** "פאק, פאק, פאק." אני ממלמל, מעט בשקט, ראשי עדיין מתפוצץ מההנגאובר. אני מביט לצידי, מנתק את ידי מהחזה החשוף שעטפתי בלילה. - "אנחנו..?" "כן, אני חושב שכן." אני אומר וגונח בייאוש, עובר למצב ישיבה. אני קובר את ראשי בכפות ידיי, ומנסה להתעלם מה...