שלום לכולןןן
הפרק יצא לי ארוך אז שבו בנוחות
אל תשכחו להגיב ולהצביע!!!
מקווה שתהנו❤️
⚠️הפרק מכיל איזכור של מוות,דם והטרדה מינית⚠️נק מבט : ככלית
הארי התהלך ברחוב בשעות הערב במוקדמות לאחת שהחנה את אחת ממכוניות היוקרה שלו, פורשה אדומה, הוא בדרכו לפגישת עסקים לא חשובה לגביי פתיחת מועדון חדש עם שותף שיהיה אחראי על 30 אחוזים מהכנסות המועדון, כי כסף זה תמיד טוב.
זה לא שחסר לו... אתם מבינים? הארי, שמעדיף שיקראו לו מר סטיילס, הוא בין האנשים העשירים בעיר, יש לו מועדון בכל פינה וסימטה בעיר ובסביבות 20 מועדונים ברחבי אנגליה.
אפשר לומר שהוא מצליח בזכות עצמו, הוא נוהג לקנות אולמות אירועים וחנויות גדולות מספיק, והופך אותם לאופוריה ענקית של אלכוהול ומוזיקה.הארי נראה כמו אדם חסר דאגות, יש לו מראה סקסי מהפנט ,כסף רב בית גדול ואוסף מכוניות יוקרה שאת רובן קיבל בירושה ואת השאר קנה.
אבל לא כל הנוצץ זהב, הגבר הסקסי הזה מעביר את היום יום שלו לבד, לא כי הוא רווק, לא כי חסרים לו חברים, ולא כי שני כלבים וחתול משעממים אותו.
למר סטיילס אין משפחה, הירושה והכסף הרב שקיבל, הוא לא רק מעבודתו הקשה.לפני 10 שנים וחודשיים, כשמר סטיילס היה הארי בן 18, כל משפחתו של הארי יצאה ביחד ליום סידורים, היה להם תכנון לקנות לג׳מה אחותו פינת איפור חדשה אן אימו של הארי הייתה צריכה מתנה לחברתה הטובה שבדיוק ילדה, ואביו רובין רצה לקנות דבק חזק כדי להדביק את אחת הידיות של הארון בחדר השינה של הזוג המאושר, וכמובן איך אפשר בלי לעבור בסופר לעשות קניות לשבוע הקרוב.
והארי, כמו כל נער מתבגר, התעורר רק ב14:00 בצהריים בידיעה שניסו להעיר אותו לשאול אם רוצה להצטרף והוא לא התעורר , הוא ציחצח שטף פנים הכין קפה שחור, שגם הוא היה מופתע שאהב, ישב מול הטלווזיה והדליק אותה כשהדבר הראשון שמופיע הוא ערוץ חדשות בו מדברים על תאונת דרכים מזעזעת של משפחה שלמה שלא שרדה ,הוא עשה פרצוף מבואס ודמיין לעצמו מי המסכן שיצטרך לעבור חיים נוראיים לאחר שאיבד את כל משפחתו.
ומחשבותיו הפכו למציאותו.
שלוש דפיקות עדינות בדלת
המשפחה כבר הגיע?
עוד שתי דפיקות עדינות
הארי קם עם כוס הקפה בידו וכשפתח את הדלת לא ראה את מי שציפה לראות.
שוטרים עם פרצוף עצוב ורחום
ישר הבין
״שלום, הארי סטיילס?״
הארי הנהן בעדינות, דמעות כבר עולות, גופו החל לרעוד מלחץ הוא מתפלל שלא,הוא לא מוכן לא רוצה לשמוע את המילים הבאות, מקווה שאולי זו איזו מתיחה חולנית.״אני ג׳קסון ברל, אני בכיר במשטרה, אני מצטער להודיע לך שמשפחתך עברה תאונת דרכים ואף אחד לא שרד, אלו הפריטים שהצלחנו לשמור, תנחומיי.״ אמר השוטר והושיט ארגז עם טלפונים תכשיטים ארנקים אוזניות פינת איפור חבילה של דבק ושקיות של מצרכים, הכל מלוכלך ומגואל בדם. הדם של משפחתו האהובה.
YOU ARE READING
I left their everything to create my everything
Randomלא קיבלו אותי, ואני מעדיף להיות כלוא פיזית וחופשי נפשית מכלוא נפשית וחופשי פיזית. אז עזבתי. עזבתי הכל, כדי ליצור את הכל. לואי עוזב את הכל, ומתחיל מאפס, סביבה חדשה, חברים חדשים, צרות חדשות ואולי גם אהבה חדשה? תהיו חייבות לקרוא כדי לדעת! (הארי /טופ...