Kendimi yataga attim sirt ustu yatip dusunmeye basladim acaba ben bu egoistle ne zaman duzgun bi sekilde konusacagim ben ne guzel kahvti hazirlamisim birbirimize alisalim diye beyefendi burda gelmis sen yemek yapbiliyor muydun diyo Allahim ya sinir, gıcık şey. Neyse şimdi onu hic kafama takamicam acaba bugun ne yapsam.alisverisemi gitsem yok ya ona daha dun gittim.Aha buldum kuafore gidiyim hem ne zamandan beride gitmiyorum sacimda bi değişiklik olsun.Hemen hazirlanmaya basladim.ilk once kısa bi duş aldim.uzerime dar sari kot ustunede pembe bi t -shirt ayakkabi olarakta siyah converselerimi giydim.sacimida daginik biraktim.simdi gitmeye hazirim.Hemn bi taksi cagirip kuaforun yolunu tuttum kuafore girdigimde sacima sekil vermesi icin kendimi kuaforume biraktim.gozleriki acrigimda kahverengi saclarimin uclarinda sari ve masa yapılmıştı. Kendimi cok guzrk hissetim saclarim bi harika olmustu.kuaforume tesekkur edip ucreti odeyip eve geldim.Sabahtan beri bay egoisti gormedim acaba evdemi.kapiyi tikladim ama mimse acmadi demekki evde degil.acaba ona bisey demeden çıktığım ici kizdimi aman banane ya o sanki bana haber vericektide cıkarken salla gitsin.mutfaga gidip kendime yemek hazirladim yemekten kastimda makarna yapıp yedim kapi acdi heh sonunda geldi beyefendi ama nerdeydin diye sor.icam hemen lafi yapistirir sen bana soluyor musun diye.bakalim benimle konusucak mi.
-Sen nereye gittin bugun gizem?
-Kuafore gittim bi sorun mu var?
-Yo bi sorun yok sadece soruyorum bu arada saclarin cok guzel olmus.
-Aa demek begendin tesekkur ederim
-Hadi bi yemek hazirlada yiyelim
-Yalniz burakcigim ben tedim biraz daha erken gelseydin yerdin tencere orda makarna yaptim koyda ye
-E sen koysan ne olu hadi gizem ya
-Umrumda degilsin ben odamdayim sana afiyet olsun
Lafi yapıştırıp odama ciktim uzerimdekileri çıkarıp ayicikli pijamalariki giyindim cocuklugumdan beri hep ayicikli giyinirim. Laptopumu alip film izlemeye karar verdim.film izlerken yavas yavas gozlerim kapanmaya basladi ve uykuya daldim...