☠️11 පරිච්ඡේදය☠️

223 42 7
                                    

"හෙලෝ"

"හෙලෝ….මං අක්ෂිත් කතා කරන්නේ.මේ බලන්න, මම සම්පූර්ණයෙන්ම හොදින්.ඒ නිසා කරුණාකරලා මාව හොයන එක නවත්වන්න."

"හේයි!!.......හෙලෝ?….හෙලෝ?..."

****call again****

****not answer****

"ශිට්"

“ඇයි සුදූ...? කවුද කතා කරේ?”

“අක්ෂිත්”

“අක්ෂිත්!!??”

රොවාන් හිමීට ඔලුව වැනුවා.

“මට තේරෙන්නේ නෑ එයා මොන ලෝකෙ ඉන්නවද කියලා”

“ඒත් එයා කතා කරේ ඇයි?”

“මන් දන්නේ නෑ ආයුශ්”

තත්පර කිහිපයක් කල්පනා කරපු ආයු ඉක්මනින්ම චීෆ්ට කෝල් එකක් ගත්තා.

“හෙලෝ සර්”

“ඔව් කියන්න ආර්‍යන්”

“සර්,මං සර්ට ෆෝන් නම්බර් එකක් එවන්නම්.මට ඒකේ ලොකේෂන් බලලා ඉක්මනට කියන්න පුළුවන්ද?”

“හරි මට එවන්න”

“ඕකේ සර්”

ආයු ඉක්මනින්ම චීෆ්ට නම්බර් එක යැවුවා.ටික වෙලාවකින් දෙන්නම සැනසුම් සුසුමක් හෙළුවේ එතනට ඇවිත් නවත්තපු ඩෙනාශ්ගේ වාහනේ නිසා.වාහනෙන් බැහැපු ඩෙනාශ් වගේම කෙවිනුත් ඉස්සරහට එන්න හැදුවත් බෑවුමේ තිබ්බ ඉස්සරහ ගිනි ගත්ත වාහනෙයි ලේ ගලන තුවාල වලිනුයි ඉදපු දෙන්නවයි දැකලා එතනම ගල් ගැහුනා.

“ම්...මොකද්ද.......වුණේ??”

“ඇමති සෙට් එකගෙ වැඩක්.අර එදා හොර සල්ලි සීන් එකට වෙන්න ඕනා.මට ලොකු අවුලක් නෑ බන්.සුදූගේ ඔලුවට බෙහෙත් ටිකක් දාන්න වෙයි”

“ලොකු අවුලක් නෑ!!? ඈ භල්ලෝ,බලපන් උබෙ හැටි...ඔලුව අතපය ඔක්කොම තුවාල වෙලා.ලැජ්ජ නැතුව තව මුකුත් අවුලක් නෑලු.උඹ මගෙන් කුනුහරප අහගන්න එපා ආර්‍යන්.හැමදාම කියනවා ඔය වේස පක්කුන්ගෙන් පරිස්සම් වෙයන් කියලා.මොකක් හරි වුනානම් එහෙම කාට කියන්නද කියපන්කෝ?...උඹට උඹ ගැන හිතන්න බැරි නම්,උඹට ආදරේ කරන මිනිස්සු ගැනවත් හිතලා පරිස්සම් වෙයන්.කොහෙද ඉතින්,කනකට ගන්නවද කියන දේවල්?..අපිට රැවුල නෑනේ.බලපන් මේ කොල්ලවත් තුවාල වෙලා.”

 1 1 1 | Completed (Short Story)Where stories live. Discover now