פרק 58/ מאט

37 3 9
                                    

30.12.2024

יום שני

מאט

גם הלילה התגנבתי לחדר של אלי. לא יכולתי להתאפק. להיות איתה.. לישון לידה.. זה היה כל כך מספק. אתמול בלילה כמעט שלא הצלחתי לעצור את עצמי. האינטימיות בנינו עלתה הילוך. אתמול אפילו עשיתי לה ביד עד שהיא גמרה. לא חשבתי שאלי יכולה להיות יפה יותר, אבל כשהיא גמרה היא הייתה. הרגשתי כל כך בנוח איתה, והרגשתי שהיא מרגישה בנוח איתי. היא כבר הפסיקה לחשוש מזה שהיא תהיה כבדה לי או בולשיט כלשהו. היא הפסיקה לחשוש מלהתפשט לידי, והיא הפסיקה לחשוש מלהנות מזה.

היא ישנה לידי ומילמלה לעצמה דברים בשינה, כבר התרגלתי לזה, זה לא הפריע לי. הזזתי לה את השיער שלה אחורה, כל פעם הופתעתי מחדש כמה זה מרגיש כמו משי. היא הפסיקה פתאום למלמל ופקחה את העיניים שלה.

"אתה פה? זה לא היה חלום?" היא שאלה ונמתחה.

"אני פה" אמרתי והצמדתי אותה אלי. היא נשכבה מעלי והתחילה לגעת בי. פאק כמה שהיא הייתה סקסית.

"תתפוס לי בתחת" היא אמרה והרמתי את הגבות בהפתעה.

"אוקי" היא לא הייתה צריכה לבקש ממני פעמיים. התיישבתי כשהיא מעלי ותפסתי לה את התחת. הזזתי אותה והתחלתי לנשק אותה.

"לא צחצחתי שיניים" היא אמרה בבהלה וצחקתי.

"זה בסדר, אין פה שוטרים" היא חייכה וחזרה לנשק אותי.

התנשקנו והתמזמזנו במשך דקות ארוכות עד שנשארנו רק בתחתונים.

"אני רוצה לשכב איתך" אלי אמרה פתאום.

"כן?" שאלתי עם חיוך מטומטם והיא הינהנה.

"כן, ממש רוצה אפילו"

"את לא מרגישה חייבת בגללי נכון?" וידאתי.

"לא, ממש לא" היא אמרה וליטפה לי את הפנים. "אבל אני מפחדת שיכאב לי" היא אמרה והזזתי לה שוב את השיער אחורה ואז העברתי את היד שלי על הגוף שלה, על החזה שלה ואז על המותן שלה.

"אפשר לחכות אלי, זה לא חייב לקרות עכשיו" אמרתי והיא נענעה את הראש שלה.

"אני לא רוצה לחכות, אני רוצה אותך" היא אמרה ונשכה את השפה התחתונה שלה. הרגשתי שאני עומד להתפוצץ במקום. היא ירדה ממני והתחילה להוריד לעצמה את התחתונים. היא עמדה מולי ערומה לגמרי והיא נראתה כמו הדבר הכי יפה שמישהו אי פעם ברא. היא חייכה אלי ואז התחילה למשוך לי את הבוקסר. היא הסתכלה על הזין שלי וקלטתי שזאת פעם ראשונה שהיא ממש רואה אותו.

"אלי?" שאלתי כדי להחזיר את הקשב שלה אלי.

"זה נחשב גדול? זה נראה לי די גדול" היא אמרה והרגשתי מובך ומשועשע.

"זה?" הצבעתי על הזין שלי. "זה השני בגודלו בעולם" המבט הרציני שלה נשבר והיא חייכה.

"הא כן?" הינהנתי בגאווה. "של מי הראשון?"

הפנים שלהWhere stories live. Discover now