2.

4 1 0
                                    


GÜNEY KORE – JYPE ANA BINA

Dünya'da süren saat farklarından dolayı bazıları geceyi, bazıları gündüzü yaşasa bile; herkes kendi cehenneminde farklı bir işkenceyle meşguldü. Bu zaman dilimlerinden birinde, JYPE prova odasında gürültülü müzik sesleri yükseliyordu. Şirketin en ses getiren gruplarından Stray Kids, çalışma saatleri içerisindeydi ve odadan yükselen senkronize adım sesleri oldukça cezbediciydi.

"On dakika mola!" Dans öğretmenlerinden yükselen sesle hepsi duraksarken, grup dağılmadan önce öğretmenleri olduğundan yüksek bir ses tonuyla tek bir kişiye seslenmişti. "Felix! Daha kötü olamaz dedikçe beni şaşırtıyorsun. Bu işi ciddiye alıp bireysel çalışmalarına başlayacak mısın, yoksa seni en arkalara koymaya devam mı edeceğim?"

Dans öğretmenleri Bay Lai, zehirli kelimelerini hevesli bir kibirle ezbere ortaya dökerken, her bir grup üyesinin ona beslediği kinden habersizdi. Chan ağır adımlarla Felix'in yanına ilerledi. Jeongin'in yanında duvara yaslanıyor, düzensiz nefesleriyle sessizce oturuyordu. Yere bakıyordu ama ne kadar zorlandığını herkes biliyordu.

"Bireysel çalışmalarını zaten her gün yapıyor," dedi Chan. "Bende dâhil herkesten daha fazla bireysel çalışmalarını sürdürüyor. Geceleri bile prova odasında."

Bay Lai onu hızlıca susturdu. "O kadar bireysel çalışmaya rağmen böyleyse durum daha kötü demektir. Seni de Felix'in koruması olarak ilan ettiğimizi hatırlamıyorum." Zehirli cümleleri kusarcasına dile getirirken, hepsine üstten bakan gözleri Felix'i buldu. "Belki de burası onun için değildir." Ardından hızlıca odayı terk etti.

Changbin, olanları sıkılı yumruklarıyla izleyen isimdi. Kapanan kapıya yöneldiği sırada Jeongin durdurmuştu. "Changbin hyung, bırak gitsin. Böyle davranmak için emri kimden aldığını, neye güvendiğini biliyorsun."

Changbin, Jeongin'in yanına otururken birkaç küfür mırıldandı. Jisung ve Seungmin de yanlarına otururken, 7 üye de Felix'in etrafına toplanmıştı. Chan ellerini Felix'in dizlerine koyarak sıktı, bu ufak bir destekti ama onun moralini düzeltmedi. Son bir yılı böyle geçmişti. Çoğu zaman gücü tükenecekmiş gibi hissediyordu ama bunun nedeni ağır provalar değildi, her bir yandan üzerine gelen psikolojik baskılardı.

Sevgili patronları bu grup için özel bir kin besliyordu. Hepsine farklı şekillerde hayatı zehir ediyordu fakat yapılanlar artık işlerine engel olacak raddeye gelmişti.

"Sırtın için ameliyat olduğundan beri daha yeni üç ay geçti. Bunu bilmiyormuş gibi eski formunda olmamakla suçluyor seni. Olmayan karakterine sıçtığım, satılık herif."

Changbin okkalı küfürlerine kaldığı yerden devam ederken, Chan'ın ona dönen bakışlarıyla sessizleşse bile fikrinden vazgeçmedi. "Ne? Sevgili patronumuzdan aldığı cesaretle bu kadar ileri gidebiliyor."

Felix'in somurtkan yüzünde saatler sonra içten bir gülümseme belirdi. Onlar sadece grup arkadaşları değildi, birbirlerini her zaman korurlardı. İçlerinden olmayana ise gerçek kimliklerini göstermezlerdi.

"Sakin olun, sorun yok." Dedi Felix gülümseyerek. "Ameliyattan önce de aynı şeyler yaşanıyordu. Tedavi oldum hâlâ aynı, bunlar yalnızca bahane. Hem sizinle beraber olunca unutuyorum tüm söylenenleri."

Sözlerinin ardından yanındaki Jeongin'in üzerine atlamasıyla gülüşmüşlerdi ama hepsi aynı fikirde değildi.

Jisung ve Hyunjin göz göze geldi. Bu doğruydu, Felix onlarlayken mutlu gözüküyordu ama dahası vardı. Dans ve vokal hocaları Felix'e her başarısız damgası vurduğunda, patronları JYP onunla ciddi konuşmalar yapıyordu. Felix ne konuştuklarından asla bahsetmiyordu ama yemekten kesilmeye ve daha az uyumaya başlamıştı. Jisung ve Hyunjin buna şahit olan isimlerdendi.

ALISA  |  STRAY KIDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin