Bölüm 4;Olduğu Gibi Sen
Die With A Smile-Lady Gaga,Bruno Mars
______________________________________kitschmagazin: Dünyaca ünlü idol Jeon Jungkook 'As You Are' isimli tam albümüyle yakın zamanda geri dönüş yapacağını duyurdu!
Bu konudaki düşünceleriniz neler?
Güncel haberler için takipte kalın!
______________________________________x:Son zamanlarda bir ilişkisi olduğunu düşünmeye başladım.
↪a:Albüm isminden belli bir ilşkisi olduğu
s:Yeni şarkılarını çok merak ediyorum gerçekten her albümünde harikalar yaratan biri
v:Son albümünü çok beğenmiştim bunu da seveceğimi umuyorum
______________________________________"Sevgilim?Yeni albümün çıkacakmış?Ben bunu neden sosyal medyadan öğreniyorum?"
Hazırladığım meyve tabağından ağzıma bir üzüm atarken kafamı omzuna yasladığım Jungkook'a merakla baktım.
"Tahminimden de hızlı öğrenmişsin."
"Öğrenmemem mi gerekiyordu?"
"Sana bir sürprizim var bu albümde."
Heyecanla ona baktım."Ne sürprizi?"
Heyecanına karşı gülümseyerek "Yakında öğreneceksin." dedi.
Sürprizini asla söylemeyeceğini anladığımda elime aldığım şeftaliden ona uzattım.Anında ağzını açarak elimden kaptığı şeftaliyi yemişti.Şeftali onun en sevdiği meyveydi.İçinde şeftali olan herşeye bayılıyordu.
"Yeni albümünüz nasıl olacak acaba Jeon Bey biraz bilgi alabilir miyiz?" dedim yumruk yaptığım elimi sanki mikrofonmuşçasına ona uzatırken.
"Hmm yeni albümümde çokça sevdiğim birinden bahsedeceğim özellikle."
Şaşırmış gibi yaparken "Aa yoksa yeni bir ilişkiniz mi var Bay Jeon?"
Biraz düşünür gibi yaptıktan sonra "Bilemiyorum ki şimdi acaba söylesem biricik sevgilim rahatsız olur mu?" dedi.
Söyledikleri ile gülümserken güven vermek istercesine ona baktım."Eminim ki rahatsız olmayacaktır Bay Jeon,aksine bundan memnun olacaktır.Tüm dünyanın ilişkinizi bilmesi onu mutlu edecektir."
Söylediklerim ile tavşan dişlerini bana sunarken dudaklarıma bir öpücük kondurmaktan çekinmemişti.
"Öncelikle sevgilimden bahsetmeden önce onu çok sevdiğimi belirtmek isterim.O benim dünya güzelim ve yoluma ışık olan kişiyken kendisine sevgilerimi gönderiyorum." dediğinde ise onu öpücüklere boğan bendim.
"Jeon Taehyung,dünyalar güzeli ruh eşim.Yeni albümünde çokça ismini göreceksiniz."
"Jeon Taehyung ha?"
Başını salladı."Biricik sevgilim,Jeon Taehyung."
"Jeon Jungkook,sen benim ölümüm olacaksın.Şuan ne halde olduğumu bilemezsin."
"Aşık gibi konuşuyorsunuz Bay Jeon."
"Aşığım çünkü."
Dudaklarımız anında birleşirken beni kucağına çekti,ne kadar haz aldığım tahmin dahi edilemezdi.Kollarımı boynuna sararak aynı zamanda saçlarını okşarken Jungkook,vücutlarımızı birleştirdi.
Kısa sürede kıyafetlerimiz yeri bulurken nefeslenmek amaçlı verdiğimiz arada heyecanla Jungkook'a baktım.
"Seni seviyorum."
Son kez izin alır gibi bana baktıktan sonra tekrar dudaklarınızı birleştirme sen önce "Sana aşığım." dediğini duydum.
Bu noktadan sonrası ikimiz için de tarif edilemez hisleri oluşturmuştu.
/;/
jeonkook:Bu yüzden seni her gece son geceymiş gibi seveceğim
Bu gönderideki yorumlar kapatılmıştır.
/:/
Çok kısa oldu biliyorum/
Baştaki şarkıyı kesinlikle dinleyin mükemmel ötesi bir şarkı❤️🩹💫
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere🎀
Hep iyi olun🎀
-kitsch
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Navillera
FanfictionSen ve ben bu dünyaya aşkı hissetireceğiz Başlangıç:19/08/2024 İdolverse+Omegaverse Seme Kook Uke Tae