לא לשכוח להגיב ולהצביע לפרק האחרון!
קריאה מהנה!💋
-
אחרי שלוש שנים של טאהקוק ביחד..נ.מ כללית
הרוח הייתה קרירה, והרחובות היו שקטים אך לא מלאי אנשים.
זו השעה של האנשים לחזור לביתם החם.
עם מישפחתם והילדים המתוקים ומחבקים באהבה את הבא.
ג'אנגקוק וטאהיונג ישבו להם במירפסת ביתם הקט.
טאהיונג ישב לו בנוח על הכיסא וג'אנגקוק עליו כשטאה משחק בשערותיו השחורות והחלקות.
הם כרגע מחכים לצפות בשקיעה המרגיע כמו בכל ערב נעים בביתם.
"טאה איך היה היום..?" שחור השיער שאל את אהובו אשר הוריד את מבטו אליו.
"אתה יודע...חזרות, צחוקים, שיעמום, הוסוק ורוחמה והלבבות שלהם....רגיל.." אמר בחיוך עייף.
"אני לא מופתע שהוסוק הציע נישואין לרוחמה, ראית אותם הם בילתי ניפרדים...ואני חושב שחמודים...אפילו שזה אדם ואיגואנה...." אמר בציחקוק קטן שחור השיער.
"תאמין לי אני לא הופתעתי בכלל שהוסוק סיפר לי שהוא מתכנן להציע לרוחמה...הוא כל כך אוהב אותה.." אמר טאהיונג בגיחוך לאהובו.
"אבל לא כמו שאני אוהב אותך...." אמר טאהיונג בחיוך לשחור השיער.
"גם אני אוהב אותך טאה שלי.."אמר ג'אנגקוק לאהובו בחיוך קטן.
"אה ו...החתונה עוד שלושה שבועות..צריך להתכונן בייב.." הודיע טאהיונג לבן זוגו המחוייך.
"אני כל כך בר מזל שאתה חלק מחיי ויותר מיזה אתה אהבת חיי.." אמר ג'אנגקוק בעיניים גדולות ואוהבות לבן זוגו שחייך באהבה.
"דרך אגב מתי מתחיל סיבוב ההופעות שלכם..? הרי הוצאתם עוד אלבום כבר ממזמן.." הוסיף לומר שחור השיער בשאלה.
"כנראה אחרי החתונה של הוסוק ורוחמה.." החזיר לו טאהיונג בחיוך עצוב.
ליבו של שחור השיער נשבר, איך הוא ישרוד בלי אהובו כל כך הרבה זמן? הרי הוא לא יכול לבוא איתו.
כן, ג'אנגקוק כבר לא שומר הראש של טאהיונג, הוא התפטר כיוון שטאהיונג טען שהוא לא רוצה שבן זוגו יהיה שומר הראש שלו כי זה נשמע מוזר...כן...
טאהיונג שם לב לפרצופו המאוכזב והעצוב של אהובו כשחייך ואמר.
"אה וגם אתה בא איתנו.." הודיע טאהיונג כאילו זה משהו רגיל.
הרי כולם יודעים שאי אפשר סתם ככה להביא איתם אנשים, ובטח שלא בני זוג שיסיחו את דעתם בזמן סיבוב ההופעות.
פניו של שחור השיער היו מופתעות למישמע דבריו של אהובו.
"מה..? לא טאהיונג, אתה יודע שאסור להביא בני זוג, לא משנה אני אהיה בסדר, אחכה לך ממש כאן עד שתחזור.." אמר שחור השיער בחיוך מזוייף.
YOU ARE READING
My bodyguard / Taekook
Romanceקים טאהיונג הידוע גם בשם הבמה וי ממבר בלהקת ביטיאס הגבר שכל אחת הייתה רוצה לעצמה חתיך , מפורסם ,עשיר ,דוגמן ,צעיר . אבל כולן יודעות שאין להן סיכוי מכיוון שטאהיונג העלה פוסט עם בת זוגתו החדשה שחצן אוהב את חברי להקתו כאילו הם חלק ממשפחתו 💚🐯 ~~~~...