Z niecierpliwością wyczekiwałam maila od Dark Academy - najbardziej prestiżowej Akademii w całym Castle. Usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości więc szybko sięgnęłam po telefon. Odpaliłam konwersacje z Fel - moją najlepszą przyjaciółką, która tez złożyła podanie u DA.
OD FEL:
- Cassie, nie mogę się doczekać wyników! Otwieramy skrzynkę z listą razem?
DO FEL:
- Tak! Mam nadzieję, że obie się dostaniemy...
OD FEL:
- Nawet tak nie mów, nie zniosę tego gdy ja się dostanę a ty nie...
Zmarszczyłam brwi na te słowa. Co znaczyło to, że ona się dostanie, a ja nie?
DO FEL:
- Co masz na myśli? Skąd założenie, że to ja się nie dostanę? Może to ty się nie dostaniesz.
OD FEL:
- Dobra już przestań, wiadome jest to, że ja jestem mądrzejsza i ewentualnie to ty się nie dostaniesz hahah.
Zamknęłam konwersacje z Felicity i sprawdziłam skrzynkę mailową. Okazało się, że DA wysłało już listę przyjęcia. Drżącymi rękami otworzyłam wiadomość i po kolei zaczęłam czytać:
Kochani!
Mamy zaszczyt powitać szczęśliwą 13- nastkę która dostała się do Dark Academy - tak zwanym "DA". Poniżej przesyłamy listę przyjętych, a w najbliższych dniach wyślemy plan zajęć, oraz terminy przymiarek mundurków.
Dark Academy Pozdrawia!
lista przyjętych:
Andrew Green
Walker Wood
Cassie Walker
Mitchell Jones
Felicity Wright
Jasmine Martin
Margaret Moore
Matthew Moore
Raphael John
William Young
Agnes Davis
Vivian Lee
Bianca Brown
Dostałam się - pomyślałam. Właściwie, nie wiedziałam co robić. Tak jakby nic nie czułam? Byłam przecież szczęśliwa, dostałam się jako jedna z nielicznych osób. Wiele ludzi oddałoby rękę, żeby być w DA, ale jakoś nie odczuwałam tego szczęścia. Siedziałam tak w ciszy dopóki nie dostałam kolejnego mailu. Otworzyłam skrzynkę i zaczęłam powoli czytać.
Drodzy Uczniowie.
Za moment utworzymy plan zajęć.
1. William Young, Vivian Lee, Cassie Walker, Matthew Moore, Bianca Brown, Jasmine Martin - To pierwsza grupa.
2. Agnes Davis, Raphael John, Felicity Wright, Margaret Moore, Andrew Green, Walker Wood, Mitchell Jones - To grupa druga.
Zalecamy założenie grup, abyście lepiej się poznali. W DA raczej nie będziecie mieli na to czasu.
No to świetnie. Po chwili usłyszałam kolejny dźwięk i sięgnęłam po telefon.
*DODANO CIĘ DO GRUPY*
Zaczyna się zabawa.
MAM NADZIEJĘ, ŻE WRAŻENIA PO 1 ROŹDZIALE (A WŁAŚCIWIE KOREKCIE I TOTALNEJ ZMIANIE "WHO ARE U" SĄ DOBRE. WPADAJCIE NA MOJEGO TT - Dark_Romance000 I KONTAKTUJCIE SIĘ ZE MNĄ W SPRAWIE PATRONATU, BĄDŹ PISZCIE NA MOIM IG - lenusiaa_a WSTAWIĘ POSTY KIEDY ROZPOCZYNA SIĘ NABÓR ;0
(rozdziały postaram się wstawiać co 3-4 dni i z góry przepraszam za błędy!)
CZYTASZ
Who are you?
RomanceCassie Walker pragnie zmienić swoje życie. Składa podanie do prestiżowej i zarazem najlepszej szkoły, Dark Academy, którą wszyscy bardzo chwalą. Jednak czy dla Cassie taka będzie? Zwłaszcza, że przed jej rozpoczęciem pokłóciła się z jej najlepsza pr...