Susan odhodlaně šla k rezervaci, byla tam jen jednou a to když do Rumunska přišla poprvé, od té doby se tomu místu vyhýbala.
Slyšela šepot lidí které míjela. ,,Nový přírůstek?" ,,Nevydrží tady," ,,Toto není místo pro podpatky," ,,Někdo nový by se hodil,"
Ignorovala to, prostě šla dál. Cítila se po včerejšku trochu lépe, Sean došel dřív a vyhodil ji ať jde domů a vyspí se než bude muset do školy, kde jí odpadli dvě hodiny takže mohla jíž zase na chvilku spát. A Nia jí oznámila, že si holky ještě nechají u sebe. Vysvětlila jí, že jí je prostě nedá, protože si potřebuje odpočinout a Jenny a Jessy nic nechybí, ony to prý bez ní pár dní zvládnou
Došla až k hlavní budově, sice to bylo pěkné místo, ale nechtěla tam být. Vešla dovnitř a zase se tam nacházelo několik lidí, jejichž pozornost svou přítomnosti přilákala, naneštěstí tam nebyl nikdo povědomí.
,,Potřebovala bych mluvit s vaším vedoucím, poradíte mi kde ho najdu?" zeptala se prvních ke kterým došla, ti ji odkázali na jedny dveře naproti a pozorovali ji jak tam jde.
,,Dobrý den," pozdravila hned když vstoupila. ,,Dobrý den, jak vám mohu pomoci? Slečno?" ,,Susan Weasleyová," podala mu ruku, překvapeně jí ji stiskl. ,,Rád vás poznávám i když ne při takových okolnostech," ,,Nápodobně, ale měla jsem dojem, že bych vám měla říct, jak na to Charlie je," ,,Je to moc vážné?" skoro se bál zeptat.
Zatím co mu říkala vše co uznala za vhodné, byla mezi pracovníky žhavé téma.
,,Viděli jste ji?" ,,Tu ženu?" ,,Kdo to je?" ,,Hej Lucy možná budeš mít konkurenci," smáli se. ,,Co to meleš?" postavila se k nim, sice už chtěla jít domů, ale toto ji zaujalo. ,,No je tady nějaká ženská, třeba už tady nebudeš jediná," smáli se. ,,Je to dost sexy zrzka," ,,Zrzka?" zamyslela se. ,,Jo, jenže došla v lodičkách, ta tady nevydrží," přidal se další. ,,Neměla zelené oči?" zamyslela se. ,,Jo úplně šíleně pronikavý, dost psycho," ,,Štíhlá žena, rezavé dlouhé vlasy, zelené oči, lodičky a docela unavená?" ověřovala si další informace. ,,I tak by se dala popsat, potvrdili jí to kolegové.
,,Hej, neměl nikdo z vás žádnou pitomou poznámku na tu ženu co přišla, že ne?" křikla na tu hrstku lidí co tam byla. ,,Pokud jo, tak vás osobně vykastruju, aby jste si nechali zajít chuť," ,,Proč, co s ní máš?" ,,Já nic, ale Charlie dvě děti, takže se opovažte jí cokoliv nevhodného říct, já vím že je sexy, ale neuslyším žádné vaše oplzlé kecy," založila si ruce, nikdo nemluvil, ona totiž byla ta poslední koho by tady čekali.
Vrátili se do svých rozhovorů, ale většina z nich byla Charliem a teď i o Susan, protože nikdo z nich neměl žádné informace jak na tom je, jenom to co jim řekla Lucy a občas Mike.
,,Moc mě to mrzí paní Weasleyová, ani nevíte jak moc si vyčitám, že jsem s ním poslal tři nové," omlouval se jí znovu Yannis, kterého skutečně mrzelo jak rodina kvůli jeho rozhodnutí dopadla a i to, že přišel o jednoho ze svých nejlepších lidí.
,,Musíme to zvládnout. Už jen kvůli dcerám, to nesmíme vzdát, ještě to neví, stále si myslí, že zase někam jel. Nedokázala jsem jim to říct," povzdechla se. ,,pokud se z toho někdy dostane, musíte pochopit, že nedovolím, aby se sem vrátil, nerada mu něco zakazuju, ale v životě jsem přišla o dost důležitých lidí a nechci přijít i o něj. Nemějte mi to za zlé, ale já už bych to nezvládla,"
Viděl zoufalství v její tváři, nebylo pochyb jak náročné to pro ni je a pochopil ji, asi by reagoval stejně, proto to přijal.
,,Měla bych jít, chci se za ním ještě zastavit," zvedla se k odchodu, stejně tak on a otevřel jí dveře.
ČTEŠ
Who are you? I'm your found woman.
FanfictionŽivot Susan se během školy dal do pořádku, jenže po škole se jí zase zhroutil jako domeček z karet. Zase nevěděla kam patří a jak se s životem srovnat. Charlie se odstěhoval do Rumunska, Susan zůstala v Anglie a to je velká dálka na to, aby dokázali...