Chapter 30 ~ It's complicated

15 1 0
                                    

Katies POV
Na een nachtje slapen in het ziekenhuis mocht Connor weer naar huis. Omdat hij vroeger zijn hoofd had gestoten tegen een bord en nu weer precies op dat plekje weer z'n hoofd hard had gestoten moest er goed op gelet worden.

"Hoe hard heb je toen je hoofd gestoten?" "Ehm.. Ik had heel veel hechtingen.." giechelde hij. "Wat ben je toch een sukkel." En ik gaf hem een kus op z'n hoofd.

Ik moest lachen toen ik eraan terug dacht. "Wat is er zo grappig?" "FINNNN!" gilde ik blij en gaf hem een halve knuffel. Toen hij door het raam klom en in m'n kamer stond ging hij meteen op mijn bed zitten. "So, how are ya." "Leuke bh." Hij pakte mijn rode bh en zette het op z'n hoofd. "Hey! Can u not." En ik pakte het af. "Je wilt niet weten wat ik er allemaal mee heb gedaan." Grapte ik. "Uhm. Misschien doe je hem aan.. en soms uit. En hij ligt zeker vaak op de grond." "Hoezo?" "Ja bij Liam op de grond right." "What. Nee.." "Oh dus je bedoelt dat je nooit een beschuitje met hem hebt gegeten?" "Ja in Frankrijk.. Like elke dag." zei ik zuchtend. "Elke dag?" zei Finn met grote ogen. Ik knikte. "Met jam. Ugh in ons hotel waren er zoveel soorten jam. Te gek voor woorden gewoon." Finn schudde lachend z'n hoofd. "Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je.. Je.. heb je het nooit gedaan?" "Wat niet gedaan? Het?" "Het." "HET!?" Finn knikte. "Did you just. Finn... Waarom vraag je dat?" "Oh gewoon. I mean jullie kennen elkaar al zo lang en waarom niet? Je bent heel mooi en je hebt een mooi lichaam." Ik opende mijn raam. "Okay doei Finn. U gotta go." Hij klom door het raam. Hij draaide zich om en zei: "Hey ik heb geen foute bedoelingen ik dacht er gewoon even aan." Zonder iets te zeggen deed ik het raam dicht en ging ik zuchtend in mijn bed liggen.

Sophie's POV.
Dus,, ik heb nog steeds niet met Niall gepraat en met Sam gaat het ook niet veel beter. Na al het gedoe in het ziekenhuis bij Connor heb ik besloten om maar eventjes thuis te blijven, me thuis te focussen op school. Want jaa,, het slotconcert komt er bijna aan, het concert waar je eigenlijk al het hele jaar naartoe werkt en voor 50% mee telt aan je punt. Yay?

Na lang naar m'n telefoon gestaard te hebben, besloot ik om iets naar Niall te sturen. Niall, ik weet dat je boos op me bent, maar alsjeblieft we moeten praten. En idc of dat nu is of over 2 weken, maar het moet echt gebeuren. Voordat ik er over na had gedacht, hadden m'n vingers het al verstuurd. Oh boy... Twee en een half uur wachten en je krijg eindelijk een berichtje terug. Waar wil je het over hebben? Seriously, you fucking kidding me? Over het feit dat je Connor en Sam hebt geslagen en dat je denkt dat ik vreemd ben gegaan met Sam. Daarover. We wachten... We wachten... We wachten... Yay berichtje... Kom maar. Oke..

Daar zat ik dan, in kleermakerszit, tegenover Niall op zijn bed. "Waarom heb je Connor en Sam geslagen?" "Ten eerste, Connor heb ik niet geslagen, hem duwde ik alleen. Maar Sam is een ander verhaal." Ik hoorde in zijn stem dat hij dit met tegenzin vertelde en dat hij nog steeds boos op me was. "Maar hem sloeg ik omdat ik wist dat jij bij hem was die avond." "Dus ik mag tegenwoordig zonder jouw toestemming niet meer naar m'n vrienden toe?" "Just listen. Toen hij open deed had hij een grijns op zijn gezicht, alsof hij van te voren al wist dat ik zou komen en dat ik iets niet leuk zou vinden. Maar ik wil nu eerst van jou weten wat er is gebeurd." "Okay... Ik geloof dat Katie, Shawn en ik bij ons thuis zaten en dat Shawn vertelde dat Esmée verteld dat Sam gay is. Dus ik ging naar Sam toe om te kijken of dat dat waar was. Enn, ehm, toen zoende hij me, maar meer is er niet gebeurd, ik zweer het!" "Hij deed wat?!" "Hij zoende me, maar ik ben zo snel mogelijk weg gegaan." "Ik verbied je om daar nog eens naar toe te gaan." "Niall, je kan me helemaal niks verbieden, je bent m'n vader niet." "Nee, maar wel je vriendje." "Oh ja want je bent echt een geweldig vriendje als je denkt dat je vriendin vreemd gaat." Met tranen in mijn ogen liep ik weg, richting Shawn zijn huis.

Katie's POV
That awkward moment when ur home alone and sitting on ur sofa and u need to do ur homework but ur staring at the TV just because. I HATE THIS. Ik keek om me heen en zag dat de vaatwasser klaar was dus ik stond op en begon die uit te ruimen.

Toen ik daarmee klaar was zuchtte ik. Wat nu. Keuken opruimen dan.

Toen ik eindelijk klaar was met die bullshit begon ik aan m'n huiswerk. Halverwege pakte ik mijn mobiel en belde Niall op.

"I fucked up."
"What did you say?"
"Dat ze hem nooit meer mag zien."
"That's a little bit harsh."
"Ja I know maar wat moet ik anders doen? Ik wil haar voor mezelf hebben. Net zoals jij en Liam. Ondanks alles zijn jullie toch bij elkaar."
"Niall, Sophie is toch anders.. Geef haar maar anders."
"Hoe bedoel je?"
"Geef de telefoon aan Soph."
"Ze is naar huis gegaan."
"What hoelang geleden al?"
"Half uurtje dus ze zou al thuis moeten zijn."

Oh whoops misschien is ze bij Jack en Finn? Oh nee shit die waren er vanavond niet. Ik stuurde shawn een app maar die reageerde niet. Zo ken ik Shawn niet.

"Hallo?"
"Jaajaa ik em kom nu naar je toe."
"Okee.. blijf je slapen?"
"Sure ff mn spullen pakken en.. weet je of Liam goed heeft opgelet tijdens geschiedenis?"
"Hahaha, je kent Li."
"Yep dan ben ik er over een kwartiertje!"

Toen ik in de auto ging zitten appte ik Soph nog als laatst.
'Sleepover at the boys house. Idk if you wanna come but there's some food in the fridge! x'

Sophie's POV.
"Oh hey Soph, wat doe je hier?" Nog voordat ik iets kon zeggen barste ik in tranen uit en voelde ik Shawn z'n armen om me heen. Na dat ik zo'n 10 minuten in zijn armen heb staan huilen, werd ik weer wat rustiger en gingen we naar zijn kamer. We gingen tegen over elkaar op zijn bed zitten. "Tell me everything." "Niall verbied me om nog naar Sam te gaan." "Hij doet wat?" "Jep..." Na een korte stilte begon hij weer te praten. "Luister Soph, ik snap dat je het niet leuk vindt, maar Niall heeft waarschijnlijk zo z'n redenen voor zijn beslissing." "Zoals?" Vroeg ik licht geïrriteerd. "Dat weet ik ook niet, maar ik weet wel dat als ik jouw vriendje zou zijn, dan zou ik jou voor mezelf willen." Een glimlach verscheen op mijn gezicht. "Thanks Shawn." Hij knipoogde en gaf me toen een knuffel. He's a good friend.

Toen ik op mijn mobiel zag hoe laat het al was, besloot ik maar om bij Shawn te blijven slapen. "Heeft Katie jou ook een berichtje gestuurd?" "Ja ze heeft een sleepover bij de boys en ze vroeg of ik ook kwam." "Oh mij vroeg ze waar jij was." Ik keek hem vragend aan en precies op dat moment kreeg ik een berichtje van Niall. "Speak of the devil." Shawn grinnikte en kwam naast me staan. 'Where are you?' Ik keek Shawn weer vragend aan en hij haalde z'n schouders op. "Why do they care so much?" "Omdat ze om je geven." Ik zuchtte even en stuurde toen een berichtje naar Katie. 'I have my own sleepover at Shawn's... Have fun!' "Zal ik het andere matras pakken." Ik dacht even na, maar schudde toen m'n hoofd. "Jouw huge tweepersoonsbed is groot genoeg voor ons beiden." "Kay." Hij liep naar z'n kast en pakte een T-shirt van hem en gaf hem aan mij. "Thanks." Hij glimlachte lief en ging in bed liggen. Ik deed hetzelfde en voordat ik het wist viel ik in slaap.

__

HEY GUYS JA WE LEVEN NOG!
Al die proefwerken shit is dus eindelijk voorbij.. ennu zitten we in de zomervakantie aka veel niet-thuis zijn. Ik beloof dat we voordat onze school begint nog 1 hoofdstuk publiceren!

Love you guys! Don't forget to vote and comment xxx Pien en Roshni

Summer Love. (Liam Payne, Niall Horan, O2L Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu