bölüm 23. geçmiş

55 6 17
                                    



Yazar


Jimin gittikten sonra jungkook'un gözleri yeniden dolmuş yine aynı şeyleri düşünmeye başlamıştı.

Onu sıkıyormuyum

Fazlamı yapışkanım

Artık benden sıkıldımı

Ne yapmalıyım

Artık ondan uzak durmalıyım belkide....

Gibi bir sürü düşünce vardı aklında ne yapmalıydı jimini gerçekten seviyordu.

Jungkook bu düşüncelerle uykuya dalmıştı.

Düşüncelerini onu yoruyordu.

***

Jimin eve gelmişti ev karanlıktı ses etmeden yavaşça yukarı odalarına çıkmıştı yine aynı aynı yavaşlık la kapıyı açmış içeriye girmişti.

Jungkook uyuyordu jimin sıkıntıyla içekmiş ve üzeri değişip yatağa jungkook'un arkasına yatmıştı.

Jungkooka arkadan sarılmış ve kokusunu içine çekmişti yarın ne olursa olsun kendini affetirecekti.

Jiminde yorgunlukla gözlerini yummuş ve uykuya dalmıştı.


***

Sabah ilk jimin uyanmıştı.

Hala kolları arasında uyuyan jungkooka baktı yüzünde kendinden bağımsız bir gülümseme yarandı.

Jimin eğilip jungkook'un boynuna sokulmuş kokusunu içine çekmişti.

Daha sonra dudaklarını boynuna bastırmıştı.

Jungkook kıpırdanıp uyanmıştı jimin geri çekilmemiş aksine ona daha sıkı sarılmıştı.

Jimin jungkook'u kendisine çevirmişti jungkook'un bakışları aynı dünkü gibiydi hiç değişmemişti.

"Günaydın"

"Günaydın" jungkook soğuk bir şekilde jimini yanıtladı.

"Hadi kalk üstünü değiş dışarı çıkacağız"

"Gitmek istemiyorum"

"Kendimi sana affettirmem gerek Jungkook lütfen.... Hadi kalk bitanem"

Jungkook derin bir iç çekmiş ve jiminin kollarından çıkmıştı.

İkiside hazırlanıp çıktı evden jungkook hala soğuk yapıyordu jimine.

Jimin jungkookla birlikte denize açılmak için tekne ayarlanmıştı.

İkiside tekneye binmiş denize açılmışlardı jungkook şaşırmıştı bunu beklemiyordu.

Ama bunun ikisinede iyi geleceğini biliyordu.

Jimin yeterince açıldıklarına karar vermiş ve tekneyi durdurmuştu.

Daha sonra jungkook'un yanına gelmiş ve onu kucağına almış daha sonra jungkook'un oturduğu yerde kendi oturarak jungkook'u kucağına oturtmuştu.

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin