Part〜theree🌬️🫧ふツス

87 11 0
                                    

(قوتابخانە تەواو بوو و لەگەڵ تای و هاوڕێکەی جونگکووک دەگەڕێینەوە.....لە بەینی هەردووکیاندام و خەریکی مۆبایلەکەمم....ڕاستیەکەی.....خۆشەویستە کۆنەکەم نامەی ناردبوو وە وتی کە چاوەڕێی منە لە بەردەرگای ماڵەکەمان.....بە تەواوی شۆک بووم بەردەوام بووم لە ڕۆیشتن و چاوم لەسەر مۆبایلەکەم بوو.......تا ئۆتومبێلێکی ڕەش بە خێرای بەلامدا تێپەڕی و منیش بەردەوام بووم لە ڕۆیشت دڵنیابووم کە ئەمرم.......
بەڵام کەسێک لە دواوە بە توندی ڕایکێشام....ئەوە جونگکووک بوو هاوڕێی براکەم....زۆر بە بێهەستی سەیری کردم .....

جونگکووک:بچکۆل ئاگاداری خۆتبە(بە بێهەستی دەستی بەردا)

تای:یااا مشکی بچووک کەمێک ئاگاداربە.

ئیلی:(تەنها شۆک بووم نەمدەزانی چی بکەم...هەربۆیە بە خێرای بەرەو ماڵەوە ڕامکرد.....)

تای:هێی ئاگاداری خۆتبە بۆ کوێ دەڕۆی(بە هاوارەوە)

.........

(گەیشتمە بەردەرگای ماڵەکەمان ئەو گەمژەیە لەوێ بوو......هەر بۆیە وەستام لە جێی خۆم و بەرەو ڕووم هات)

ئیلی:بۆچی هاتووی...؟؟؟؟(بە توڕەی)

نیکی:هاتم تا تۆ ببینم...(بە زەردەخەنەوە)

ئیلی:بەڵام من نامەوێت بشتبینم(بە ڕەقی)

نیکی:کاتێ توڕە دەبی زۆر شازی(کاتێ دەستی لە قژی ئیلی نزیک کردەوە)

ئیلی:دەمە نەفرەتیەکەت دابخە گەمژە(کاتێ دورکەوتەوە و بە توندی کێشای بە دەستی نیکی دا....)

نیکی:ئاهـــ ئەوە ئازاری هەبوو..(بە پێکەنینێکی فەیکی)

ئیلی:هەر ئێستا لێرە بڕۆ گەر نا.....(قسەکەی تەواو نەکرد...کەسێک لە دواوە قسەی کرد......)

تایهیۆنگ:گەر نا دەمری بە دەستی براکەی(بە تووڕەی)

ئیلی:ئـ....تتای..(کاتێ سێری کرد)

تای:جونگکووک ئیلی ببە ژوورەوە و ڕێگەی پێمەدە بێتە دەرەوە(کاتێ بەرەو لای نیکی چوو)

(جونگکووک بە توندی قۆڵی ئیلی گرت و برددیە ژوورەوە....)

ئیلی:یااااا..ئەوە ئازاری هەیە...

جونگکووک:ماددەم ئازاری هەیە بە بێدەنگی دابنیشە(بە کەمێک توڕەی)

ئیلی:یاااا....گەمژە(بە هێواشی کاتێ جونگکووک چووە دەرەوە)
.
.
.
.
پۆڤ/تای-نیکی

『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now